مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 2 معرفی شد

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 2 معرفی شد

مایکروسافت از لپ تاپ سرفیس Go 2 با طراحی مینیمال و وزن بسیار سبک رونمایی کرد. Surface Go 2 به پردازنده نسل 11 اینتل مجهز شده است.

مایکروسافت در حالی از جدیدترین عضو خانواده سرفیس، به نام Go 2 رونمایی کرده که آن را سبک‌ترین و قابل‌حمل‌ترین نمونه تولید شده این سری نامیده است. لپ‌ تاپ Surface Go 2 مایکروسافت هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و از 7 ژوئن وارد بازار خواهد شد.

این دستگاه به‌طور پیش فرض از ویندوز 11 استفاده خواهد کرد و دارای نمایشگر لمسی 12.4 اینچی PixelSense با رزولوشن 1536×1040 است. سرفیس Go 2 به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core-i5 با چهار هسته در کنار پردازنده گرافیکی داخلی Iris X مجهز شده و در دو نسخه با رم 4 یا 8 گیگابایتی LPDDR4X قابل انتخاب خواهد بود.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 2 معرفی شد

وزن این دستگاه فوق سبک، 1.127 کیلوگرم و 15.7 میلی‌متر ضخامت دارد. با این‌حال، برخلاف برخی از دیگر از لپ‌ تاپ های قابل حمل، سرفیس Go 2 از پورت‌های USB-A، USB-C و یک درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

حافظه ذخیره‌سازی این لپ تاپ از نوع SSD و با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت است و عمر باتری آن نیز تا 13.5 ساعت دوام خواهد داشت.

دو فناوری وای‌فای نسل 6 و بلوتوث 5.0، اتصال بی‌سیم را از طریق این دستگاه فراهم می‌کنند. هم‌چنین یک دوربین با رزولوشن HD 720p نیز برای تماس ویدیویی تعبیه شده و بلندگوهای یک طرفه این لپ تاپ، دارای تاییده Dolby Audio Premium هستند.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 2 معرفی شد

لپ تاپ سرفیس Go 2 مایکروسافت در رنگ‌های سبز مریم گلی، آبی یخی، ماسه سنگی و پلاتینیوم قابل سفارش است. قیمت این محصول از 529 پوند (599 دلار) شروع می‌شود و اکنون از طریق فروشگاه آنلاین Microsoft قابل سفارش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*