باتری گوگل پیکسل واچ

عمر باتری و سرعت شارژ ساعت گوگل پیکسل واچ ناامید کننده است

اطلاعات تازه‌ای از نخستین ساعت هوشمند گوگل بیرون آمده است. ظاهرا نباید نسبت به سرعت شارژ و دوام باتری پیکسل واچ – Pixel Watch خیلی خوشبین باشیم.

پیش‌تر گزارش شده بود که باتری گوگل پیکسل واچ، ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعتی دارد. حالا وب‌سایت 9to5Google به سرعت و ماندگاری شارژ این ساعت هوشمند پرداخته است.

به ادعای این منبع، Pixel Watch با هر بار شارژ فقط یک روز کار می‌کند. البته مشخص نیست که این زمان کارکرد، با فعال بودن حالت Always On و پایش خواب به دست آمده یا خیر؟ در صورت روشن بودن این قابلیت‌ها هنگام تست، طبیعی است که روی دوام باتری پیکسل واچ تاثیر گذاشته باشند؛ اما هر طور که حساب کنید، شارژدهی یک روزه اصلا راضی‌کننده نیست.

باتری گوگل پیکسل واچ

همین نقد، بر گلکسی واچ 4 و اپل واچ سری 7 هم وارد است. هر دو گجت با وجود خوش‌ساخت بودن و داشتن امکانات فراوان، هر روز نیاز به شارژ شدن دارند. شاید جا داشت که گوگل در این آیتم، از دو رقیب خود سبقت می‌گرفت و جذب مشتری کند؛ اما ظاهرا از این خبرها نیست.

سرعت شارژ گوگل پیکسل واچ را نیز باید ناامید کننده توصیف کنیم. بر اساس شنیده‌ها، این ساعت هوشمند هم مانند گلکسی واچ 4، به حدود 110 دقیقه زمان برای فول شارژ شدن نیاز دارد. این در حالی است که اپل واچ سری 7 در 75 دقیقه شارژ می‌شود. البته اگر در طول شب ساعت خود را شارژ می‌کنید، نباید با این موضوع مشکلی داشته باشید.

در نهایت باید یادآوری کنیم که هنوز خود گوگل، هیچ‌یک از این شایعات را تایید نکرده است؛ پس بیایید امیدوار باشیم که افشاگران، اشتباه گفته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*