جانی دپ

جانی دپ در مقابل امبر هرد در دادگاه پیروز شد

هیئت منصفه دادگاه جانی دپ و امبر هرد بالاخره رای نهایی خود را اعلام کردند که بر اساس آن دپ پیروز این دادرسی شد.

از مدت‌ها قبل موضوع جدایی جانی دپ و امبر هرد به عنوان دو بازیگر سرشناس و محبوب هالیوودی مورد توجه عموم رسانه‌ها و مردم بود. ماجرا از آنجا آغاز شد که هرد، در چند موضوع از جمله آزار و اذیت جنسی، خدشه وارد شدن به شخصیت کاری و… دپ را متهم و از او درخواست غرامت کرد. در سال 2016 هرد یادداشتی در روزنامه واشنگتن پست نوشت که طی آن به طور غیرمستقیم دپ را نماد خشونت خانگی معرفی می‌کرد. هرچند در این مقاله هرگز نامی از دپ آورده نمی‌شود، اما به وضوح مشخص است که هرد به ماجرای جدایی‌شان در سال 2016 اشاره دارد. انتشار این یادداشت و چندین مورد دیگر سبب شد طلاق این دو بازیگر رنگ‌وبویی قضایی به خود بگیرد و در دادگاه‌ها دنبال شود.

ساعاتی قبل بالاخره نظر هیئت منصفه دادگاه نهایی دپ و هرد اعلام شد و بر اساس آن هرد قصد داشته که دپ را بدنام کند و به همین خاطر به پرداخت 15 میلیون دلار غرامت محکوم شده است. در این محاکمه تمام ادعاهای دپ در خصوص رفتارهای خشونت‌آمیز، غیراخلاقی و خشن هرد تایید شدند، درحالی که تنها یک ادعای هرد پذیرفته شد که مطابق آن دپ به دلیل تاثیرگذاری روی بدنامی هرد می‌بایست دو میلیون دلار غرامت به او پرداخت کند.

پس از اعلام نظر دادگاه دپ در بیانیه‌ای به تشکر از هیئت منصفه و طرفداران‌اش پرداخت و در بخشی از آن اعلام کرد: «شش سال قبل، زندگی من، فرزندانم، نزدیکانم، و تمام آن‌هایی که سال‌های بسیار زیادی از من حمایت کردند و به من باور داشتند، برای همیشه و در یک چشم بهم‌زدن دستخوش تغییر شد. شش سال بعد، هیئت منصفه زندگی‌ام را به من پس داد و من واقعا در بیان احساسم ناتوانم.»

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*