فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۳

مس میکلسن از بازی جانی دپ در فیلم جانوران شگفت‌انگیز 3 می‌گوید

مدس میکلسن که این روزها به‌عنوان جایگزین جانی دپ در فیلم جانوران شگفت‌انگیز 3 شناخته می‌شود، از نقش گریندل‌والد و این بازیگر می‌گوید.

نخستین قسمت از فرنچایز Fantastic Beasts برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ اکران شد و علاوه‌بر اینکه توانست طرفداران بسیاری پیدا کند، در گیشه هم موفق بود. فیلمنامه دو فیلم منتشرشده از این سری که از کتاب مشهور جی.کی. رولینگ یعنی «جانواران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» اقتباس شده، توسط خود او به رشته تحریر درآمده است. کمپانی برادران وارنر و سازندگان اصلی، مجموعاً پنج فیلم را برای این مجموعه برنامه‌ریزی کرده‌اند و سومین قسمت که فیلم جانوران شگفت‌انگیز 3 نام دارد، در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. این عنوان قرار بود در اواخر امسال راهی سالن‌های سینما شود اما به‌دلیل همه‌گیری کروناویروس، مانند خیل عظیمی از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با تأخیر مواجه شد.

پاییز سال گذشته بود که به‌علت حواشی بیش از حد جانی دپ بر سر مشکلات‌اش با امبر هرد، کمپانی برادران وارنر این بازیگر آمریکایی را از فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۳ کنار گذاشت. موضوعی که باعث تعجب طرفداران شده بود و سرنوشت شخصیت گلرت گریندل‌والد را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌داد. مدتی بعد مشخص شد که بازیگر محبوب سریال هانیبال یعنی مدس میکلسن، برای بازی در قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts قراداد امضا کرده است. هنوز تصویری از این بازیگر دانمارکی در لباس گریندل‌والد منتشر نشده اما میکلسن درباره جانی دپ و نقش جدیدش، نظرات جالب توجهی را ارائه کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

فیلم جوکر ۲ در حال ساخت است

مدس میکلسن طی گفتگو اخیرش با وب‌سایت Collider، توضیح داد که او برای بازی در فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۳، به‌هیچ‌عنوان قصد تقلید از جانی دپ را ندارد و تنها سعی می‌کند پلی بین خودش و این بازیگر محبوب ایجاد کند تا شخصیت گریندل‌والد را باورپذیرتر جلوه دهد. مدس میکلسن در ادامه می‌گوید:

هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد که من وارد آن فیلم شوم و سبک بازیگری جانی دپ را عیناً تکرار کنم. این کار مثل یک خودکشی هنری است و من علاقه‌ای به انجام دادن‌اش ندارم. بنابراین ما به یک راه متفاوت نیاز داریم و آن هم چیزی نیست به‌جز ایجاد پلی میان کارهایی که دپ انجام داده و کارهایی که من می‌خواهم انجام دهم. احساس می‌کنم این موضوع بهترین راه خواهد بود و می‌تواند طرفداران فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۳ را هم راضی کند.

نقش جانی دپ در اولین قسمت از سری Fantastic Beasts، تا حد زیادی کمرنگ و ساده نوشته شده بود. بنابراین او تنها به‌اندازه یک فیلم فرصت داشت تا به‌شکلی جدی و فوق‌العاده، گریندل والد را راهی سالن‌های سینما کند و این کار را با دومین فیلم به‌خوبی انجام داد. خروج ناگهانی دپ از فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۳ بسیار بحث‌برانگیز بود و تا مدت‌های زیادی، دهان به دهان می‌چرخید. حالا عده‌ای از طرفداران، نگران نوع بازی مدس میکلسن در نقش گلرت گریندل‌والد شده‌اند و احساس می‌کنند که او ممکن است نتواند به‌اندازه جانی دپ شرور به‌نظر برسد. اما اگر سریال هانیبال را هم در نظر نگیریم، میکلسن با بازی در نقش کایسیلوس (دکتر استرنج) و لو شیفر (کازینو رویال)، ریزه‌کاری‌های شرورانه‌اش را ثابت کرده است.

هنوز جزئیات چندانی از داستان این فیلم در دسترس نیست اما به احتمال زیاد نسخه سوم، جنگ‌های جادوگری را گسترش داده و نبرد افسانه‌ای میان گریندل‌والد و آلبوس دامبلدور (جود لا) را به‌ اوج خود خواهد رساند. فیلم جانوران شگفت‌انگیز 3 در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد و قطعاً در طول این یک سال، شاهد انتشار اخبار و تریلرهای جدیدتری از این عنوان مورد انتظار خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*