بروزرسانی اندروید 11 نوکیا

اچ ام دی تاریخ انتشار بروزرسانی اندروید 11 برای گوشی های نوکیا را تغییر داد

سال گذشته شاهد برنامه انتشار بروزرسانی اندروید 11 برای گوشی های نوکیا توسط HMD Global بودیم. اما حالا شرکت فنلاندی تصمیم گرفته زمانبندی خود را تغییر دهد.

سال گذشته شرکت HMD Global نقشه راه مربوط به انتشار بروزرسانی اندروید 11 برای گوشی های نوکیا را منتشر کرد که بر اساس آن قرار بود ۱۵ مدل از گوشی های نوکیا در بازه زمانی بین سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ و سه ماهه دوم ۲۰۲۱ بروزرسانی اندروید 11 را دریافت کنند.

تا به اینجای کار بروزرسانی اندروید ۱۱ برای ۷ مدل از گوشی های نوکیا منتشر شده است و انتظار می‌رفت که بقیه گوشی ها نیز بر اساس زمانبندی منتشر شده این نسخه اندروید را دریافت کنند. اما ظاهراً کاربران سایر مدل‌ها باید برای دریافت اندروید 11 کمی بیشتر صبر کنند.

بروزرسانی اندروید 11 نوکیا

زیرا HMD نقشه راه جدیدی را منتشر کرده است که بر اساس آن کاربران نوکیا ۶.۲، ۷.۲ و ۹ پیورویو که قرار بود در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ اندروید 11 را دریافت کنند، می‌بایست تا سه ماهه سوم ۲۰۲۱ برای دریافت آن صبر کنند.

نوکیا ۱ پلاس، نوکیا ۵.۴، نوکیا ۱.۴، نوکیا ۲.۴، نوکیا ۱.۳، نوکیا ۲.۳، نوکیا ۳.۴ و نوکیا در فهرست گوشی های دریافت کننده اندروید ۱۱ در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ قرار دارند. امیدوارم HMD این بار بتواند به زمانبندی خود پایبند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*