عیسی زارع پور

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات سرانجام به توئیتر آمد

سرانجام عیسی زارع پور نیز به عضویت شبکه اجتماعی محبوب توییتر درآمد. آیا این عضویت نشانه‌ای برای رفع فیلترینگ توییتر است؟

پس از گذشت ماه‌ها از ریاست عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات کشور، بالاخره حساب کاربری با نام او در شبکه اجتماعی محبوب توییتر ایجاد شد. گفته می‌شود زارع پور درست زمانی نسبت به ایجاد اکانت توییتر اقدام کرده که برای اجلاس جامعه اطلاعی در ژنو سوئیس دعوت شده است.

عیسی زارع پور وارد توییتر شد

عیسی زارع پور

لازم به ذکر است که سخنگوی وزارت ارتباطات، آقای مهدی سالم نیز توییت‌های زارع پور را بازنشر کرده تا کاربران بتوانند حساب کاربری وزیر ارتباطات را پیدا کنند. تا قبل از این که وزیر ارتباطات حساب توییتری خود را ایجاد کند گفته بود در شبکه‌های اجتماعی که فیلتر شده‌اند حضور پیدا نخواهد کرد و حتی با اکانت‌های ناشناس نیز در این پلتفرم‌ها نیست.

از طرفی عیسی زارع پور اعلام کرده بود که اگر معاونان و مدیران وزارت ارتباطات نسبت به عضویت در توییتر یا تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی اقدام می‌کنند کاملا یک تصمیم شخصی است و ارتباطی با مسائل درون سازمانی ندارد. به اعتقاد او این که آنها در این بسترهای اجتماعی باشند یا نباشند دخلی به وزارتخانه ندارد و محدودیتی مشمول آنها نخواهد شد.

عیسی زارع پور

چندی پیش نیز از زارع پور سوال شده بود که موضع وزارت ارتباطات در خصوص رفع فیلتر توییتر چیست و وزیر ارتباطات در پاسخ گفته بود که این موضوع یک تصمیم جمعی است و این وزارتخانه تنها یک رأی دارد و هر زمان سایر نهادها از ما بخواهند تصمیم خود را در قالب این رأی اعلام خواهیم کرد.

با عضویت عیسی زارع پور در شبکه اجتماعی توییتر برخی از کاربران گمانه‌زنی کرده‌اند که ممکن است توییتر رفع فیلتر شود. با این حال باید منتظر ایستاد و جزئیات بیشتری از این اتفاق به دست آورد. شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که پویشی برای رفع فیلتر توییتر برپا شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*