هونگچی ال اس 7

شاسی بلند هونگچی LS7 در نمایشگاه خودروی شنژن به روی صحنه آمد

برند Hongqi متعلق به خودروسازی FAW از شاسی‌ بلند فوق‌ لوکس و غول‌پیکر خود به نام هونگچی LS7 با پیشرانه V8 در نمایشگاه شنژن رونمایی کرد.

شاسی‌ بلند جدید برند چینی هونگچی به نام LS7 در نمایشگاه اتومبیل شنژن به نمایش درآمد. نام‌گذاری Hongqi LS7 متفاوت از دیگر شاسی‌ بلندهای فعلی این مجموعه بوده که از پیشوند “HS” استفاده می‌کنند. خودروی جدید هونگچی اولین SUV از سری L این برند محسوب می‌شود که مجموعه‌ای از خودروهای انحصاری رده‌بالا را شامل می‌شوند. برند Hongqi متعلق به شرکت خودروسازی FAW است.

پیش‌تر در 24 آوریل، پیش‌فروش LS7 با قیمت پایه 1.5 میلیون یوان (236 هزار دلار) آغاز شده بود. این شاسی‌ بلند لوکس به‌طور خاص برای ابرثروتمندان چینی طراحی شده که یک برند بومی سطح بالا را به نمونه‌های خارجی ترجیح می‌دهند. تجملات و طراحی آراسته و متمایز هونگچی زبانزد کارآفرینان چینی بوده و LS7 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نمایشگاه خودروی شنژن

در نمای جلو این خودرو، جلوپنجره‌های وروی هوا با دهانه بزرگ، چراغ‌های LED در لبه، نوارهای تزئینی کرومی و نقره‌ای در دو طرف به چشم می‌خورند.

هونگچی LS7 نه تنها بزرگ‌ترین مدل تولید انبوه برند Hongqi محسوب می‌شود، بلکه یکی از بزرگ‌ترین شاسی‌ بلند های حال حاضر جهان با ابعاد 5695/2095/1985 میلی‌متر و فاصله 3309mm بین دو محور است.

لوگوی قدیمی Hongqi Golden Sunflower نیز در میان رینگ‌ها دیده می‌شود که تنها منحصر به سری گران‌قیمت L است.

شاسی بلند هونگچی LS7 در نمایشگاه خودروی شنژن به روی صحنه آمد

در نمای عقب شاسی‌بلند هونگچی، نوار کرومی خودنمایی می‌کند و شیشه عقب نیز به‌طور مستقل باز می‌شود.

در تریم داخلی خودرو از ترکیب چوب ماهون، چرم بژ و تزئینات طلایی استفاده شده است. هم‌چنین یک لوگوی آفتابگردان طلایی نیز در مرکز فرمان به چشم می‌خورد. کابین LS7 با تجهیز به صفحه‌نمایش میانی در کنار نمایشگرهای جداگانه برای پنل ابزار و سیستم اطلاعات سرگرمی همراه شده است.

شاسی بلند هونگچی LS7 در نمایشگاه خودروی شنژن به روی صحنه آمد

کابین عقب دارای دو صندلی کاپیتانی است که برای هر یک می‌توان زاویه صندلی، جای پا، پشتی سر، تهویه صندلی، گرمایش و ماساژ را به صورت الکترونیکی تنظیم کرد. دو نمایشگر جداگانه نیز برای سرنشینان این ردیف تعبیه شده است.

هونگچی LS7 با قابلیت چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد و از یک پیشرانه 4.0 لیتری توربوشارژ V8 به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF بهره می‌برد.

شاسی بلند هونگچی LS7 در نمایشگاه خودروی شنژن به روی صحنه آمد

بر خلاف دیگر پیشرانه‌های استفاده شده در محصولات رده‌بالای هونگچی، موتور V8 این شاسی بلند غول‌پیکر ساخت شرکت فاو است. این پیشرانه حداکثر قدرت 360 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتون‌متر را به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین حداکثر سرعت هونگچی LS7 طبق ادعای شرکت، به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*