بازی های نقش آفرینی

بهترین بازی های نقش آفرینی تاریخ که از تجربه شان سیر نخواهید شد

در این مطلب به سراغ بهترین بازی های نقش آفرینی تاریخ می‌رویم. عناوینی که ساعت‌های زیادی از زندگی‌تان را برای همیشه تصرف خواهند کرد.

بهترین بازی های نقش آفرینی بازیکنان را در دنیای بزرگ و پرپیچ‌وخم خود غرق می‌‎کنند. بازی‌های بزرگی همچون Monster Hunter: World ،The Witcher 3: Wild Hunt و Middle-earth: Shadow of War به شما امکان می‌دهند در کنار قهرمان خود کاوش کنید، بجنگید و رشد کنید تا زمانی که تقریباً احساس می‌کنید خودتان قهرمان اصلی داستان هستید.

قبل از اینکه تابستان فرا برسد و همه ما برای مبارزه با اختلال افسردگی فصلی به بیرون از خانه فرار کنیم یا برای دستیابی به آرامش، کمی از عزیزان خود فاصله بگیریم، چرا اوقات فراغت خود را با یک بازی نقش آفرینی (RPG) پر نکنیم؟ مهم نیست که به چه سبکی علاقه دارید -خواه هیولا، جنگ فضایی، کشتار یا پیچیدگی و درام‌های دبیرستانی- ما پیشنهاداتی در این لیست برای شما داریم. این فهرست شامل تعدادی از بهترین نقش‌آفرینی های تاریخ دنیای گیم می‌شود که می‌توانید همین حالا روی پلتفرم‌های مختلف، از نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی گرفته تا ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ (و همچنین کنسول‌های نسل هشتم) تجربه کنید.

بازی‌های RPG می‌توانند شما را از زندگی روزمره‌تان بیرون بکشند و در یک زندگی کاملاً جدید غوطه‌ور کنند، دنیایی با جهان‌های بکر، شخصیت‌های خاص و درگیری‌های جدید که حسی از ورود به دنیایی موازی به بازیکنان می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید ساعت‌ها درگیر درام اپرای فضایی Mass Effect باشید یا روزها را در تلاش برای کمک به یک کارآگاه با مشکل فراموشی در Disco Elysium بگذرانید. گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که انتخاب هر کدام از آن‌ها ناامیدتان نمی‌کند.

بنابراین مهم نیست که کدام را ترجیح می‌دهید -علمی تخیلی یا فانتزی، هیولاها یا جادو، یا شاید چیزی کاملاً متفاوت. در ادامه 16 تا از بهترین بازی های نقش آفرینی را معرفی خواهیم کرد که می توانید همین حالا به تجربه آنها بپردازید.

بازی نقش آفرینی

بازی Monster Hunter: World

اگر نام بازی به اندازه کافی واضح نیست، باید بگویم که در Monster Hunter: World این شما هستید که هیولاها را شکار می‌کنید! اما اگرچه جایزه اصلی بازی شاید زره افسانه ای Diablos به شمار رود یا فقط هیجان شکار باشد که بسیاری از طرفداران را مجذوب کند، اما در اصل این استراتژی و نحوه از بین بردن هیولاها است که به محض رویارویی با اولین Jagras بزرگ خود به آن معتاد خواهید شد. آزمایش با سلاح‌های مختلف اولین ساعت‌های تجربه شما از بازی را در بر می‌گیرد و پس از آن که به یک سلاح خاص وابستگی پیدا کردید، شروع به درک پتانسیل ساخت و ساز، شخصی سازی و ارتقا شخصیت خود با تمام جزئیات می‌کنید. در واقع نیمی از بازی، جدا از زورآزمایی با هیولاهای هولناک، معطوف در آماده سازی و شناخت هدف پیشرو می‌شود؛ بنابراین قبل از اینکه وارد مناطق خطرناک بازی شوید تا سر گراز بی‌شاخ و دم مورد نظر را ببرید، لازم است خود را برای سطوح مدیریتی خرد از بهینه‌سازی شخصیت تا مدیریت ابزار قابل حمل آماده کنید.

بازی نقش آفرینی

بازی Borderlands 2

در Borderlands 2، می‌توانید هر نوع قهرمانی را که دوست دارید در دنیایی مضحک و زشت انتخاب کنید. مطمئناً جوک‌‌های تاریک زیادی در این بازی وجود دارد، اما درخت‌های مهارتی نیز وجود دارند تا شخصیت خود را تا ابدیت ارتقا دهید. ایرادی ندارد که عاشق آتش بازی با کاراکتر تا دندان مسلح‌تان باشید یا عشق دامبلدور و ساحره بازی با دستان جادویی شخصیت‌تان! سم خالص خود را انتخاب کنید و Borderlands 2 آن را با لبخندی مضحک، درست مانند لبخندهای مضحک شخصیت Moxie، دو دستی تقدیمتان می‌کند. با غارت‌های بی‌پایان در پاندورا و تیراندازی‌های دیوانه‌وار در راه خود به سوی شکوه سفر کنید و شخصیت خود را آنطور که می‌پسندید شخصی‌سازی کنید. فقط یادتان باشد که اسلحه اسیدی را برای درگیری با تفنگ آتشین به میدان نیاورید. در نهایت، مهم نیست که چه نوع آشوبگری را بسازید، تنها چیزی که مهم است این است که صورت جک خوش تیپ را متلاشی کنید! به من اعتماد کنید؛ قطعا شما هم برای همین هدف تلاش خواهید کرد.

بازی نقش آفرینی

بازی Final Fantasy 7 Remake

Final Fantasy 7 محبوبیت جهانی دارد، بنابراین جای تعجب نیست که پای Final Fantasy 7 Remake به این لیست کشیده شده است. دنیای زیبا و پرجزئیاتی که قبلاً می‌شناختید، تغییر کرده است و حالا بزرگتر و حماسی‌تر به نظر می‌رسد و در هر لحظه بازیکن را حیرت‌زده می‌کند. دنیای بازی زنده و پویا احساس می‌شود، محیط پر جنب و جوش است و به واقع می توان گفت با باز آفرینی بی نقصی از یک اثر کلاسیک طرف هستیم. Final Fantasy 7 Remake به بازی اصلی افتخار می کند، در حالی که عناصر جدیدی را برای به روز رسانی آن برای بازیکنان مدرن معرفی می کند. مکانیزم نوبتی مبارزات در بازی اصلی حذف جای خود را به یک سیستم مبارزه مدرن و همزمان داده است که فوراً هیجان انگیز تر و پویاتر به نظر می‌رسد. شخصیت‌های مورد علاقه‌‌مان نیز عمق بیشتری پیدا کرده‌اند که به آنها روحیه انسانی تری می‌بخشد و ضمنا به شما کمک می‌کند تا دوباره عاشق آنها و ماجراجویی‌هایشان شوید.

بازی نقش آفرینی

بازی Middle-Earth: Shadow of War

سیستم Nemesis در Middle-Earth: Shadow of War بازگشته است و مطمئناً کلمه نقش آفرینی را به معنای واقعی کلمه تعریف می کند. در شروع بازی نفرت عمیقی از Torz the Flesh Glutton لعنتی یا هر ارک دیگری که برای اولین بار با شما برخورد می کند و سلاخی‌تان می کند خواهید داشت. شاید در ابتدا فکر کنید که کشتن این ارک غیر ممکن باشد، اما با بالا رفتن رتبه بازیکن و زیر دستانش، این آرزو چندان محال به نظر نمی رسد و هر بار که بازی را اجرا کنید، در مورد از بین بردن آن شیاد شرور خیال پردازی خواهید کرد. مطمئناً نقش آفرینی دوباره به عنوان شمشیرزن قهاری به نام Talion بسیار سرگرم‌کننده است، اما چیزی که Shadow of War را به یکی از بهترین بازی های RPG تبدیل می‌کند، مکانیزم ارتش داری بازی است که شما را وادار به مدیریت و آرایش زیر دستی‌هایتان می کند. حتی بازیکن می تواند آنها را برای جاسوسی به خط دشمن بفرستد. جالب است که اگر همراهان خود را در جنگ رها کنید تا بمیرند، بذر نارضایتی در ارتشتان کاشته خواهد شد. در کل المان‌های نقش آفرینی این بازی به قدری گسترده و متنوع است که حتی خود سائورون هم در آن‌ها غرق می‌شود.

بازی نقش آفرینی

بازی Nier: Automata

همه ما بخاطر موسیقی متن مجذوب کننده Nier: Automata به سراغ آن رفتیم، اما مبارزات نرم و ترکیبی عالی از ژانرها باعث شد به Nier دل ببندیم. در این بازی مبارزات سریع Hack & Slash وجود دارد، مکانیزم شلیک به دشمنان وجود دارد، ماجراهای متنی به چشم می خورد، عناصر RPG به کرات موجود است. Nier: Automata همه این موارد را با بالاترین کیفیت درون خود گنجانده است. نبرد های خیره کننده بین سه قهرمان دیوانه و جذاب اندرویدی تقسیم می شوند که به روش های هیپنوتیزم کننده و دیوانه‌واری در میدان نبرد جست و خیز می کنند. در حالی که از بین بردن دشمنان با عناصر H&S به شدت سرگرم کننده است، اما درخشش بازی زمانی آغاز می شود که به شخصی سازی عناصر روباتیک شخصیت خود بپردازید. می توانید تراشه‌ای را که در سر فلزی قهرمان داستان نصب شده است را انتخاب و بسته به دشمنانی که با آن روبرو هستید، بین گزینه های مختلف سوئیچ کنید. این ویژگی را به یکی از چهار سلاح موجود در زرادخانه خود اضافه کنید تا با انبوهی از کمبو های ویرانگر مواجه شوید. پایان Nier هم تا مدت‌ها بعد از اتمام بازی با شما خواهد ماند و باعث می شود تا بخواهید به عقب برگردید و هر اطلاعات اضافی را که می توانید دریافت کنید.

بازی نقش آفرینی

بازی The Outer Worlds

The Outer Worlds عنوانی است که به استودیو Obsidian اجازه داد تا بهترین استعداد خود را نشان دهد: ساخت بازی‌های RPG با دیالوگ‌هایی عالی، شخصیت های جذاب و دنیایی که شما را به درون خود می‌کشاند و هرگز نمی گذارد از آن خارج شوید. این بازی حکم بچه فضایی نئونی مشترک فایرفلای و Mass Effect را دارد و شما وظیفه مراقبت از آینده آن را بر عهده دارید. مطمئناً این بازی از شما می‌خواهد که صحبت‌های زیادی انجام دهید تا به بهترین و مرغوب‌ترین قسمت‌هایی که ارائه می‌دهد برسید، اما تقریباً هر مکالمه‌ای که با ساکنان Halcyon داشته باشید به نوعی شما را سرگرم و راضی می‌کند. صداگذاری درخشان همراه با شخصیت پردازی درجه یک و انیمیشن های چهره شگفت انگیز تنها یک معنی دارد؛ هر بازیکن قطعا شخصیت مورد علاقه خود را در طول داستان پیدا خواهد کرد. این موضوع تنها باعث می شود هر تصمیم بازیکن دشوارتر شود؛ موردی که نشانه‌ی یک نقش‌آفرینی عالی است: توانایی ریختن عرق بازیکن و چسباندن اضطراب به سقف در هنگام انتخاب یکی از گزینه های دیالوگ به ظاهر سطحی و بی‌ضرر.

بازی نقش آفرینی

بازی Kingdom Hearts 3 

درست است که Kingdom Hearts 3 چهارده سال زمان توسعه را سپری کرده است، اما قسمت دوم از این سه گانه (به استثنای همه بازی های دیگر این فرانچایز) همچنان عنوانی بی نظیر طلقی می شود. Kingdom Hearts 2 که سه سال پس از نسخه اصلی منتشر شد، جهان درخشان Kingdom Hearts را گسترش می‌دهد (پسری جوان به نام سورا قدرت یک کلید اسرارآمیز را به دست می‌آورد و باید در دنیاهای دیزنی سفر کند تا مانع از پیشروی شیطانی شرور در دنیا شود) و در عین حال نقاط ضعف نسخه قبلی را صیقل می‌دهد و با ذوق به سمت افق های گسترده تر پیشروی می کند. در حالی که جهان های کوچک در نسخه اصلی اغلب به شکل نا امید کننده ای برای گشت و گزار دشوار به نظر می‌رسند، نسخه دوم دارای طراحی محیط هوشمندانه ای است که در عین گستردگی، سادگی دلنشینی را هم به همراه دارد. بعلاوه ارتقا کیفیت مبارزات، گیم پلی را سریع‌تر و روان‌تر کرده است. در عین حال افزودن Drive Forms به شما اجازه می‌دهد تا فرم بدنی Sora را برای فعال کردن توانایی های جدید تغییر دهید. باس‌ها سخت هستند، اما شکست آنها غیرممکن نیست (هیچ راهی برای بازگشت تمام سال هایی که پای نبرد با کلایتون در نسخه اصلی سوزاندم، وجود ندارد!). همین ویژگی‌ها باعث می شود این نسخه به بهترین بازی موجود در سری Kingdom Hearts تبدیل شود؛ به خصوص برای گیمرهایی که دوست ندارند حین بازی مژه های خود را یک به یک و به صورت جداگانه کنده و از زندگی نا امید شوند ( به ویدیو های نبرد Clayton مراجعه شود).

بازی نقش آفرینی

بازی The Division 2

اگر علاقمند هستید بازی های RPG را با دوستان خود تجربه کنید، این بازی یکی از گزینه‌هایی است که باید آن را امتحان کنید؛ زیرا The Division 2 یک نمونه عالی از نحوه ساخت یک دنباله شایسته است. دنیای واکنش‌پذیر The Division 2 به تصمیم‌هایی که می‌گیرید پاسخ می دهد و گذشته از آن، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد؛ از جمله توسعه پایگاه شخصی‌تان و تبدیل تدریجی به یک مامور درجه یک عملیاتی. ترکیب اکشن و طراحی محیط تماشایی واقعاً چشمان بازیکن را بسیار جلا می دهد. به طوری که برخی از مکان‌هایی که در مسیرتان قرار دارند به قدری زیبا هستند که انگار درخواست دارند درباره شان ناسزا بگویید! (به روشی خوب، نگران نباشید). اگرچه ممکن است داستان کم رمق باشد، اما چیزهای زیادی وجود دارد که شما را مشغول و – مهمتر از آن – سرگرم می کند. بنابراین اگر به دنبال یک بازی RPG با گیم پلی طولانی هستید تا شما و دوستانتان را ساعت ها در حال تیراندازی سرگرم کند، The Division 2 انتخاب ایده آل شما است.

بازی نقش آفرینی

 

بازی Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla به طرز درخشانی المان های مخفی کارانه این فرنچایز را باز می گرداند؛ بدون اینکه المان های اکشن را که طرفداران در بازی های جدیدتر مجموعه دوست دارند، به خطر بیندازد. Valhalla بازگشت مخفی کاری به این مجموعه را جشن می گیرد و حتی یک ماموریت در کمپین اصلی داستانی را برای یادآوری روز های اوج در نسخه Brotherhood به بازیکنان هدیه می دهد. ضمنا والهالا این فرصت را به شما می دهد تا در ماجراجویی های وایکینگ‌ها شرکت کنید. کافی است با هم رزمان خود به یک قلعه هجوم ببرید تا از غنایم موجود در آن لذت ببرید. در این بازی می‌توانید با مخفی کاری خالص، یکی از قراردادهای فرقه Assassin را تکمیل کنید و ده دقیقه بعد در حالی که روی تیرک عقب یک کشتی بلند ایستاده‌اید، بوق وایکینگی خود را به صدا در آورید و با شور و هیجان خدمه تان را روانه زمین های غنی انگلستان کنید. والهالا در کنار گیم پلی غنی، داستانی زیبا و جذاب دارد که در انگلستان قرن نهم اتفاق می‌افتد. داستانی که پس از کنار گذاشتن کنترلر با شما خواهد ماند.

بازی نقش آفرینی

بازی Persona 5 Royal

مدرسه سخت است؛ حتی می تواند سخت تر هم شود؛ به خصوص اگر قدرت های جادویی داشته باشید و شب های خود را در یک قلمرو ماورا طبیعی در حال جنگیدن با امیال شرورانه افراد اطراف خود سپری کنید. Persona 5 Royal، نسخه توسعه یافته Persona 5، یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی سال 2017 است. این بسته الحاقی ارتقا های قابل توجهی در گیم پلی بازی اعمال می کند. به علاوه دو شخصیت جدید را هم معرفی می کند و ارزش بیشتری به این بازی 100 ساعته می دهد. Persona 5 از شما می خواهد که هر یک از شخصیت‌ها را درک کنید. بسته Royal به شما این فرصت را می‌دهد تا با زندگی دانش‌آموز مرموزی به نام Kasumi Yoshizawa و مشاور مدرسه Takuto Maruki آشنا شوید. قبل از اینکه متوجه شوید، در دنیای آکادمی Shujin غرق خواهید شد. اگر PS4 ندارید، نگران نباشید؛ زیرا احتمالاً در آینده، پورت این بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شود.

بازی نقش آفرینی

بازی Demon’s Souls Remake

در حالی که Demon’s Souls یکی از بهترین عناوین افتتاحیه یک فرانچایز محسوب می شود، نسخه Remake آن یک باز آفرینی بسیار زیبا از عنوانی است که صنعت گیم را با انقلابی عظیم در  زمینه گیم پلی مواجه کرده است. احتمالا بازی Demon’s Souls را تجربه کرده باشید، اما ساختار جدید و طراحی بصری بکار رفته در این بازسازی که به مدد فناوری پیشرفته نسل نهمی انجام شده، حس نوستالژی و رازآلودی را به مناطق آشنای بازی بر می گرداند. باس‌ها غیر ممکن تر از همیشه به نظر می‌رسند، با جزئیات ترسناک به سمت شما هجوم می آورند و شما را مجبور می کنند تا از خود بپرسید: آیا ارتقای مناسبی را برای شخصیت یا سلاح های خود اعمال کرده‌ام یا خیر؛ و اگر این کار را نکرده‌اید، Demon’s Souls به زیبایی تمام شما را در جریان اشتباهتان قرار می دهد. گویی بازی از اشتباهات شما لذت می برد و شما را مجبور می کند تا از اشتباهات خود درس بگیرید تا دیگر هرگز آنها را تکرار نکنید. این بازی به واقع شما را مات و مبهوت خود خواهد کرد، حتی زمان‌هایی که کاراکترتان را قلع و قمع می کند!

بازی نقش آفرینی

بازی Dragon Age: Inquisition

ببخشید که فاز نصیحت بر می دارم، اما واقعیت این است افرادی که اطرافتان قرار دارند، چیز های زیادی در مورد زندگی و شخصیتتان می گویند. همین اصل برای Dragon Age: Inquisition هم صدق می کند. ماجراجویی در اطراف مناطق عظیم و خطرناک آن منجر به تبدیل شدن شما به یک ماشین سلاخی تمام عیار می شود، بنابراین چینش اعضای گروهتان کاملاً به نحوه بازی کردن شما بستگی دارد. بازیکنانی که عاشق سلاح های نزدیک برد هستند باید از همراهان جادوگر استفاده کنند تا از آنها به عنوان پشتیبانی سود ببرند، یا اگر ترجیح می دهید خودتان جادوگر باشید و با خیال راحت از اکشن دور بمانید، باید با شخصیت گاو آهنین دوست شوید! اگرچه ممکن است سیستم مبارزات بازی برای بعضی از تازه واردان، سخت و پیچیده به نظر برسد اما شناخت هر یک از شخصیت ها به تنهایی می تواند انگیزه کافی برای بازگشت به دنیای Inquisition را فراهم کند.

بازی نقش آفرینی

بازی World of Warcraft

قطعا دلیلی وجود دارد که World of Warcraft حدود 15 سال پس از انتشار اولیه خود همچنان محبوب بازیکنان است. این موضوع تا حد زیادی مدیون عرضه مداوم محتویات جدید توسط توسعه دهندگان است که دنیای وارکرافت را تازه و زنده نگه می دارد. برای مثال بسته الحاقی جدید Shadowlands بازیکنان را به زندگی پس از مرگ می برد و چهار منطقه جدید را معرفی می کند. این خط داستانی شما را موظف می کند تا یک فرقه (Covenant) را انتخاب کنید و به آن وفاداری نشان دهید. شما می توانید به غارت و لوت کردن بپردازید، از یک مینی گیم با استایل Plants vs Zombies لذت ببرید یا در مبارزه حیوانات همراه خود شرکت کنید. کامل کردن پازل‌ها، اتمام ماموریتها، کشف مناطق جدید و خیلی از ویژگی های دیگر می تواند شما را سالها درگیر خود کند.

بازی نقش آفرینی

بازی Bloodborne

به Yarnum خوش آمدید، شهری غم‌انگیز و تاریک که انگار مستقیما از یک رمان گوتیک بیرون پریده است و ساکنان آن سالهاست از طاعون رنج می‌برند؛ نه فقط نوعی بیماری انسانی، بلکه نفرینی از جنس هیولا های خطرناک. علیرغم اینکه یارنوم آخرین مکانی است که دوست دارید در زندگی واقعی به آن سر بزنید، اما این شهر قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد و شما را مجاب خواهد کرد تا پس از گذراندن بدترین شرایط، باز هم بخواهید مدت زمان بیشتری را در کوچه پس کوچه های آن سپری کنید. اعتیاد به Bloodborne باعث می شود تا بخواهید به درهای بیشتری بکوبید و صدای ناله گوش خراش روستائیانی را که دیوانه شده‌اند تحمل کنید. یا در امتداد پشت بامی دیگر قدم بزنید تا یک راه مخفی جدید پیدا کنید. عناصر نقش آفرینی بی نقص بازی به شما این امکان را می دهد تا شش سطح مهارتی را مدیریت کنید. ضمن اینکه بخش طراحی شخصیت به شما اجازه می دهد تا برخی از بی همتا‌ترین قهرمانان گوتیک ویکتوریایی را خلق کنید. کلاه‌ها؛ کلاه های موجود در بازی بیش از حد باحال هستند!

بازی نقش آفرینی

بازی Elder Scrolls 5: Skyrim 

هرکسی که می خواهید باشید، هر کاری دوست دارید انجام دهید. Elder Scrolls 5: Skyrim مملو از این قوانین هذیان آور برای زندگی ایده آل در دنیای غنی اش است. می‌توانید خود را وقف کیمیاگری کنید و به شکار قلب Daedra بروید؛ در ماجراجویی جذاب برای رسیدن به بالاترین رتبه های فرقه Companions درگیر شوید یا فقط در اطراف اسکایریم پرسه بزنید و برای امرار معاش گندم و سیب زمینی پرورش دهید. مطمئناً احتمال هجوم اژدها به یکی از روستا های مجاور همیشه وجود دارد. اما علیرغم آخرالزمان که هر لحظه نزدیک تر می شود، اهداف شما در Skyrim دقیقاً همان‌هایی است که خودتان انتخاب می کنید. هیچ عاملی شما را مجبور به پذیرش ماموریت ها نمی کند. در حالی که منتظریم تا Elder Scrolls 6 منتشر شود، مطمئن باشید که Skyrim شما را با محتویات بی پایانش سیراب می کند و اجازه می دهد هر طور که دوست دارید، شخصیت خود را توسعه دهید. سپس این شما هستید که تصمیم می گیرید چطور اژدها زاده ای باشید؛ بی رحم یا شاید رئوف.

بازی نقش آفرینی

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3 هیچ مشابه دیگری ندارد. لحظه ای در حال به آرامش رساندن روح یک noonwraith هستید و در لحظه بعد به خوشگذرانی در می خانه های نویگراد می پردازید. در این بازی شاهد ترکیبی خارق‌العاده از مبارزات سخت (اما سرگرم‌کننده)، شخصیت پردازی های درخشان و تصمیم‌های واقعاً دشوار هستیم. The Witcher 3 سریع تر از آن چیزی که بتوانید فکرش را کنید، قلاب تکه کلام “باد زوزه می‌کشد” را در مغزتان فرو می کند. گرالت هم مورد تحقیر مردم قرار می گیرد و هم نیرویی کمکی برای مردم این دنیای اساطیری محسوب می شود. تنش دائم بخاطر بیگانه تلقی شدن گرالت در دنیایی که لحظه به لحظه متعصب تر می شود، همواره محسوس و قابل لمس است. اما حواس پرتی و مشغولیت های زیادی در این بازی وجود دارد. وقت خود را صرف کشتن هیولاها کنید یا به جستجوی زره ​​های کمیابی که در مناطق صعب‌العبور پنهان شده‌اند  بپردازید، انتخاب با شماست (البته در انتخاب پارتنر گرالت موفق باشید! انتخاب از بین تریس و ینفر باعث اضطراب دائمی من در 80 ساعت بازی شد). ضمنا هنگامی که خط داستان اصلی بی نظیر بازی را تمام کردید، می توانید به سادگی بسته های الحاقی The Blood and Wine و Hearts of Stone را برای ده‌ها ساعت دیگر تجربه کنید. به زبان ساده، این بازی بهترین نقش آفرینی ساخته شده است که می توانید تجربه کنید. بنابراین یک سکه برای ویچر خود پرتاب کنید (اشاره به موسیقی متن معروف سریال ویچر).

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*