گلکسی واچ 5 سامسونگ به سنسور دما مجهز شده است

گلکسی واچ 5 سامسونگ به سنسور دما مجهز شده است

طبق آخرین گزارش‌ها، ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 سامسونگ با تغییراتی نظیر حذف قاب فیزیکی چرخان و تجهیز به سنسور دما همراه خواهد شد.

با توجه به شایعات و گزارش‌های منتشر شده، تردیدی وجود ندارد که سامسونگ در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدید خود از سری گلکسی واچ 5 بوده که قرار است اواخر سال جاری در کنار پرچم‌داران تاشو این شرکت وارد بازار شود. گمانه‌زنی‌ها همراه با اخبار مربوط به این ابزارهای پوشیدنی، در روزهای گذشته به اوج خود رسیده است؛ از جمله این مطلب که غول کره‌ای احتمالا قاب چرخان که به عنوان امضای سری Galaxy Watch مطرح بوده را به طور کامل در مدل آینده این گجت حذف خواهد کرد.

به نقل از 9to5Google، در آخرین نسخه بتای برنامه سلامت سامسونگ (Samsung Health)، به گلکسی واچ 5 و 5 پرو اشاره شده است. این اولین بار نیست که این شرکت محصولی را از طریق اپلیکیشن Health خود فاش می‌کند. در سال گذشته نیز، دو ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 و Watch4 کلاسیک، تقریبا یک ماه پیش از رونمایی، در برنامه ردیابی سلامت سامسونگ ظاهر شدند. این گزارش هم‌چنین نشان می‌دهد که گلکسی واچ 5 پرو احتمالا از طراحی اسپورت‌تری شبیه به Galaxy Watch4 برخوردار خواهد بود.

گلکسی واچ 5 سامسونگ به سنسور دما مجهز شده است

از دیگر نکات جالب ساعت هوشمند آینده سامسونگ، تجهیز به یک کلید برای محاسبه دمای پوست در هنگام خواب است که ظاهرا برای اهداف مرتبط با ردیابی چرخه قاعدگی ارائه می‌شود. پیش‌تر گزارش‌های متناقضی از وجود یک سنسور دمای داخلی در گلکسی واچ 5 منتشر شده بود که با توجه به اطلاعات دریافتی به نظر می‌رسد حقیقت داشته باشد. با این‌حال مشخص نیست که آیا این حسگر برای چیزی غیر از ردیابی چرخه استفاده خواهد شد یا خیر.

شایعات دیگری نیز حاکی از آن هستند که سامسونگ قاب چرخان فیزیکی را از سری گلکسی واچ 5 حذف خواهد کرد. این در حالی است که این قاب، تعامل با ساعت را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. در عوض، ساعت‌های هوشمند آینده این شرکت احتمالا دارای یک قاب مجازی خواهند بود که در سری Galaxy Watch Active2 نیز قابل مشاهده است.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو نیز نیروی خود را از یک باتری بزرگ 572 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که 60% بزرگ‌تر از نمونه موجود در Galaxy Watch4 است. علاوه بر این، سری جدید با کیفیت ساخت بالاتر، استفاده از شیشه یاقوت کبود و پوشش تیتانیومی عرضه خواهد شد. این امر می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا برچسب قیمت بالای محصول خود را از طریق افزایش متریال توجیه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*