اسپیکرهای وایرلس سری ایکس سونی

اسپیکرهای وایرلس سری ایکس سونی با پشتیبانی از فست شارژ رونمایی شدند

اسپیکرهای وایرلس سری ایکس سونی در سه نسخه با توان، شارژدهی و قیمت متفاوت معرفی شدند. این سه SRS-XG300، SRS-XE300 و SRS-XE200 نام دارند.

کمپانی سونی از سه اسپیکر وایرلس جدید به نام‌های SRS-XG300، SRS-XE300 و SRS-XE200 رونمایی کرد. اسپیکرهای وایرلس سری ایکس سونی به بلندگوهای X-Balanced غیر گرد با دو رادیاتور منفعل مجهز هستند.

مدل XG300 با ابعاد ۳۱۸ در ۱۳۸ در ۱۳۶ میلی‌متر و وزن ۳ کیلوگرمی، بزرگ‌ترین مدل این سری است که جلوه‌های نوری LED و عمر باتری ۲۵ ساعته را ارائه می‌کند. مدل XE300 عمر باتری ۲۴ ساعته دارد و تنها به ۱۰ دقیقه شارژ، ۷۰ دقیقه شارژدهی خواهد داشت. XE200 هم کوچک‌ترین مدل این خانواده است که شارژدهی ۱۶ ساعته دارد.

اسپیکرهای وایرلس سری ایکس سونی

هر سه مدل به لطف گواهی IP67 ضد آب و ضد گردوغبار هستند، اتصال چند نقطه‌ای را با دو دستگاه از طریق بلوتوث ۵.۲ ارائه می‌کنند، از فناوری Google Fast Pair برای اتصال سریع پشتیبانی می‌کنند و همچنین کدک‌های SBC و AAC و LDAC را هم ساپورت خواهند کرد. اسپیکرهای جدید سونی از فناوری Echo Canceling نیز برخورداند که ضبط بهینه صدا را فراهم می‌کند. علاوه بر این میکروفون داخلی آن‌ها دارای یک سوئیچ دستی خاموش و روشن است که می‌توانید با استفاده از آن هنگام مکالمه، صدای میکروفون را قطع کنید.

علاوه بر همه این‌ها باید به قابلیت Battery Care اشاره کرد که از طریق اپلیکیشن موبایل Music Center در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و جلوی بیش از حد شارژ شدن اسپیکرها هنگام اتصال طولانی مدت به شارژر را می‌گیرد.

قیمت اسپیکرهای وایرلس سری ایکس سونی

مدل SRS-XG300 در دو رنگ خاکستری و مشکی، با قیمت ۳۰۰ یورو عرضه می‌شود. مدل SRS-XE300 به جز دو رنگ خاکستری و مشکی، در رنگ آبی نیز طراحی شده و با قیمت ۲۰۰ یورو به فروش می‌رسد. کوچک‌ترین عضو این خانواده هم در چهار رنگ مشکی، خاکستری، آبی و نارنجی و با قیمت ۱۵۰ یورو وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*