امکان بازیابی پیام های پاک شده

بازیابی پیام های پاک شده واتساپ ممکن می‌شود

واتساپ امکان بازیابی پیام های پاک شده را فراهم می‌کند. کاربران واتس اپ به کمک این قابلیت جدید می‌توانند پیامی که پاک کردند را دوباره برگردانند.

در حال حاضر در زمان حذف یک پیام در واتساپ با دو گزینه «حذف برای همه» و «حذف برای من» مواجه خواهید شد، اما برخی اوقات کاربران به اشتباه به جای این که گزینه «حذف برای همه» را انتخاب کنند روی حذف برای من ضربه می‌زنند و دیگر امکان بازگشت آن نیز وجود نخواهد داشت. در همین راستا واتس اپ قصد دارد طی یک بروزرسانی امکان بازیابی پیام های حذف شده را برای کاربران فراهم کند.

امکان بازیابی پیام های پاک شده واتساپ

خبرها حاکی از آن است که واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند تا کاربران به کمک آن بتوانند پیام حذف شده خود را مجددا بازیابی کنند. طبق تصویری که منتشر شده، بعد از این که کاربر گزینه «حذف پیام برای من» را انتخاب کرد، واتساپ در کادر پایین صفحه برای چند ثانیه گزینه لغو حذف را نشان خواهد داد تا کاربر بتواند مانع حذف پیام شود.

امکان بازیابی پیام های پاک شده

در واقع پس از این که کاربر از کادر پایین روی بازگشت (UNDO) ضربه زد، امکان مشاهده مجدد پیام را خواهد داشت و می‌تواند آن را برای همه حذف کند. لازم به ذکر است در حال حاضر این قابلیت توسط واتس اپ در حال توسعه بوده و زمان عرضه عمومی آن مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*