شماره گذاری تیبا و سمند

فعلا مانعی برای شماره گذاری تیبا و سمند وجود ندارد

دبیر انجمن خودروسازان گفت در حال حاضر برای توقف شماره گذاری تیبا و سمند ابلاغیه‌ای صادر نشده و به همین دلیل شماره‌گذاری این خودروها مانعی دارد.

مصطفی آجرلو، روابط عمومی سازمان ملی استاندارد روز ۴ خرداد ۱۴۰۱ در صفحه توییتری خود از حذف سمند و تیبا از لیست تمدید اعتبار این سازمان خبر داد که چنین اقدامی باعث جلوگیری از شماره‌گذاری خودروهای سمند و تیبا می‌شد؛ اما اکنون دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد برای شماره‌گذاری این خودروها مانعی وجود ندارد.

شماره گذاری تیبا و سمند بدون مانع است

احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد با توجه به این که هنوز برای توقف شماره‌گذاری خودروهای سمند و تیبا به خودروسازان ابلاغیه‌ای صادر نشده است، فرایند شماره‌گذاری این خودروها نیز ادامه خواهد داشت. وی افزود طبق قراردادهای پیش فروش خودرو، خودروهای تیبا و سمند به مشتریان تحویل داده خواهد شد و اگر تحویل خودروها با تاخیر مواجه شود، خودروسازان باید جریمه دیرکرد در تحویل را پرداخت کنند.

دبیر انجمن خودروسازان در ادامه گفته‌های خود بیان کرد البته در تولید خودروهای سمند و تیبا ایرادهایی مشاهده شده که خودروسازان در حال رفع آنها هستند. به نظر می‌رسد خودروهای سمند و تیبا در بخش چراغ‌ها، سیستم فرمان، رنگ خودرو، بدنه، سیستم موتور و سیستم انتقال قدرت با مشکل مواجه هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*