کولر گازی جدید شیائومی

کولر گازی جدید شیائومی با مصرف برق بهینه و قیمت مناسب معرفی شد

کولر گازی جدید شیائومی با متدهای روز سرمایش و گرمایشی معرفی شد. مشخصات فنی و قیمت Xiaomi Giant Power Saving Pro را در ادامه بخوانید.

شیائومی از جدیدترین کولر گازی خودش در چین رونمایی کرد. کولر گازی Xiaomi Giant Power Saving Pro 1.5HP از فناوری خنک‌کننده فوق سریع و گرمایش در محدوده دمای وسیع پشتیبانی می‌کند. قیمت این محصول نیز بسیار به صرفه بوده و با مبلغ ۳۷۵ دلار می‌توانید آن را تهیه کنید.

کولر گازی جدید شیائومی در دمای بسیار بالا نیز می‌تواند به خوبی کار کرده و محیط را خنک کند. عملکرد سرمایشی و گرمایشی این دستگاه در ۳۰ و ۶۰ ثانیه انجام می‌شود و از دمای -۳۲ تا ۶۰ درجه سلسیوس پشتیبانی خواهد کرد. این کولرگازی ۲ منظوره ۱.۵ اسب بخاری برای اتاق‌هایی تا ۲۰ متر مربع مناسب است. ضمناً نسبت به نسل‌های گذشته خودش صرفه‌جویی خوبی در مصرف انرژی دارد.

کولر گازی جدید شیائومی

این دستگاه از فناوری پیش‌بینی خود انطباق‌دهنده برای خنک‌سازی یا گرم کردن محیط استفاده می‌کند. کمپرسور آن قادر است با سرعت بسیار بالایی کار کند، فرآیند تبادل گرما در آن عالی است و با استفاده از یک فن متقاطع به سرعت هوا را گرم یا سرد می‌کند. حجم هوای در گردش سیستم می‌تواند تا ۶۸۰ متر مکعب در ساعت افزایش پیدا کند. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از فرامین صوتی خود و دستیار صوتی Xiao AI هم این کولر گازی را کنترل کند.

متأسفانه هنوز عرضه جهانی سیستم تهویه مطبوع Xiaomi Giant Power Saving Pro مشخص نیست و اطلاعاتی در این باره منتشر شده است.