انتشار اطلاعاتی جدید از تبلت DELL XPS 12

مدتی است که می دانیم کمپانی دل ( DELL ) در حال کار بر روی تبلتی جدیدی با نام XPS 12 است.تبلتی که قرار است به عنوان رقیبی برای سرفیس پرو ۳ یا شاید سرفیس پرو ۴ مایکروسافت روانه بازار گردد.امروز هم اطلاعاتی جدید از این تبلت منتشر شده که در ادامه با آن خواهیم پرداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

خبرگزاری WinFuture.de عنوان کرده است تبلت هیبریدی ۱۲.۵ اینچی شرکت Dell با دو صفحه کلید متفاوت در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر دو صفحه کلید، این تبلت در دو نسخه مختلف با صفحه نمایش های متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه ارزان قیمت تر از صفحه نمایش ۱۰۸۰p و نسخه پیشرفته تر از صفحه نمایش ۴K یا ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل بهره می برد. گفتنی است کیفیت این صفحه نمایش ۴K نسبت به تبلت های iPad Pro شرکت اپل و Surface Pro 3 شرکت مایکروسافت بالاتر است و باید دید تبلت مورد انتظار Surface Pro 4 از چه صفحه نمایشی استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر دو صفحه کلید تبلت XPS 12 عبارتند از یک صفحه کلید باریک با ضخامت ۱.۳ میلیمتر و صفحه کلید دیگر با اندازه کامل که علاوه بر نور پس زمینه از trackpad شیشه ای و همچنین درگاه های متعدد بهره می برد که این تبلت را به یک لپ تاپ کامل تبدیل خواهد کرد.

علاوه بر آن خبرگزاری فوق عنوان کرده است این تبلت از حافظه های داخلی M.2 SATA SSD با حجم های مختلف بهره خواهد برد و نسل ششم پردازنده های Core M شرکت اینتل که هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نشده است، سایر ویژگی های سخت افزاری این تبلت را تشکیل خواهند داد.

انتظار می رود تبلت XPS 12 از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بهره برد و درگاه های Thunderbolt 3 و USB Type-Cدر کنار باتری ۳۰ وات ساعت و قلم Dell Active Pen و ورودی کارت حافظه SD و البته طراحی بی نظیر صفحه نمایش InfinityEdge نیز سایر ویژگی های قابل ذکر آن خواهند بود.

در نهایت باید گفت چنانچه اطلاعات فوق صحیح باشند، پس این تبلت هم اکنون فرآیندهای طراحی و تولید خود را به صورت کامل پشت سر گذاشته است و بنابراین باید شاهد معرفی رسمی آن را در کنفرانس خبری Dell World که در اکتبر آینده برگزار خواهد شد باشیم.

منبع : laptopmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*