بررسی ویدیویی گلکسی A23

بررسی ویدیویی گلکسی A23 ؛ خوش قیمت و دوست‌داشتنی

در بررسی ویدیویی گلکسی A23 به تمام نقاط و قوت عضو جدید، خوش قیمت و دوست‌داشتنی خانواده A سامسونگ پرداخته‌ایم.

سری گلکسی A سامسونگ از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده بازار ایران و جهان به شمار می‌روند و خانواده A2X در میان گوشی‌های اقتصادی جایگاه قابل توجهی پیدا کرده‌اند. گوشی‌هایی مقرون به صرفه با ظاهری زیبا که امکانات و ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. حالا سامسونگ گلکسی A23 را روانه بازار کرده تا جایگزینی برای گلکسی A22 باشد و در این بررسی ویدیویی خواهیم دید که این گوشی در قیاس با نسل گذشته و سایر گوشی‌های اقتصادی بازار در چه وضعیتی قرار می‌گیرد.

طراحی گلکسی A23 بیشتر از گلکسی A13 به مدل‌های گلکسی A33 و A53 شباهت دارد. این موضوع را می‌توان با نگاهی به بخش دوربین به خوبی متوجه شد. ماژول دوربین اندکی بیرون زده است؛ اما از بدنه پشتی جدا نیست و لبه‌های آن نیز ۱با شیب ملایمی به پنل وصل می‌شوند. همچنین بر خلاف گلکسی A13، گلکسی A23 دارای بدنه یکپارچه نیست و پنل پلاستیکی پشتی به فریم کناری وصل نشده است.

با وجود منحنی بودن پنل و فریم، یک شیار محسوس بین این دو دیده می‌شود که ایده‌آل نیست. البته این مسئله خیلی هم مهم نیست، ولی در کل حس ناخوشایندی را به کاربر منتقل می‌کند.

گلکسی A23 به یک پنل ۶.۶ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل مجهز شده است. نرخ تازه‌سازی این نمایشگر نیز به ۹۰ هرتز می‌رسد که برای اکثر کاربران کافی خواهد بود. البته برخی از رقبا در این بازه قیمتی رفر‌ش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهند. حداکثر روشنایی نمایشگر نیز به ۴۶۴ نیت می‌رسد. این میزان برای استفاده در مکان‌های مختلف کافی است، ولی مناسب استفاده در یک روز آفتابی نیست. به طور کلی اگر میزان روشنایی زیر ۵۰۰ نیت باشد، ممکن است با مشکل مواجه شوید و این مشکل به خاطر پنل استفاده شده (LCD) که انعکاس بیشتری نسبت به سایر پنل‌ها دارد، شدت هم می‌گیرد.

در بررسی ویدیویی گلکسی A23 می‌توانید بیشتر با عملکرد دوربین، سخت‌افزار و نرم‌افزار این گوشی آشنا شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*