بررسی ویدیویی گلکسی A33

بررسی ویدیویی گلکسی A33 ؛ چند قدم روبه جلو

در بررسی ویدیویی گلکسی A33 به تمام نقاط قوت و ضعف عضو خوش قیمت و صد البته با ارزش سری A سامسونگ پرداخته‌ایم.

گوشی گلکسی A32 با مشخصات خوب و طراحی جذاب خودش عنوان پنجمین گوشی پرفروش جهان را در سه ماهه اول 2022 به دست آورد. حالا سامسونگ نسل جدید این گوشی را با پیشرفت‌هایی قابل توجه عرضه کرده از جمله اینکه گلکسی A33 به تراشه قدرتمند‌تر اگزینوس 1280 مجهز شده که همان پردازنده گلکسی A53 است. همچنین این گوشی همانند نسخه‌های گران قیمت‌تر خانواده A تاییدیه IP67 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب به دست آورده است. در بخش دوربین نیز بهبودهایی را شاهد هستیم. البته همه‌چیز بهتر نشده و در برخی بخش‌ها نیز پسرفت‌هایی به چشم می‌خورد.

گلکسی A33 به یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۴ اینچی مجهز شده است. این نمایشگر رزولوشن 1080p و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین شاهد نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و تراکم ۴۱۱ پیکسل در اینچ هستیم. حداکثر روشنایی نمایشگر در حالت دستی به ۴۰۷ نیت می‌رسد؛ اما اگر حالت روشنایی تطبیقی را فعال کنید، این میزان به ۷۲۸ نیت نیز می‌رسد. حداقل میزان روشنایی نیز برابر با ۱.۸ نیت است که سبب می‌شود گوشی میان رده سامسونگ برای استفاده در محیط‌های تاریک مناسب باشد.

گلکسی A32 از شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کرد، اما سامسونگ در A33 سرعت شارژ را به ۲۵ وات افزایش داده است. متاسفانه هیچ شارژری در جعبه گوشی قرار ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. اگر بخواهید گلکسی جدید را با یک آداپتور ۲۵ وات شارژ کنید، در نیم ساعت اول نیمی از ظرفیت باتری پر خواهد شد و شارژ کامل نیز در مدت ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه انجام می‌شود. این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

در بررسی ویدیویی گلکسی A33 بیشتر با عملکرد دوربین، سخت‌افزار و نرم‌افزار این گوشی آشنا خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*