ایلان ماسک

ایلان ماسک دوباره دبه کرد: تا زمانی که تمام اطلاعات توییتر را نگویید، معامله بی معامله!

ماجرای ایلان ماسک و توییتر قرار نیست به این سادگی‌ها به پایان برسد! ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده است اگر توییتر نخواهد تمام اطلاعات را به دست ماسک بدهد، خبری از معامله نخواهد بود.

ایلان ماسک هیچ وقت از حاشیه دور نبوده و معمولا هر سال دو یا سه حاشیه بزرگ می‌سازد. ماجرای او با امبر هرد، حاشیه‌هایش با بیل گیتس، فروش اسلحه آتشین، سایبرتراک، مصرف ماری‌جوانا در پادکست جو روگن، فروش سهام تسلا، بازی کردن با بازار ارزهای دیجیتال و… همه و همه جزو حاشیه‌هایی هستند که ایلان در سال‌های اخیر درگیر آن‌ها بوده است. حالا جدیدترین حاشیه او به دلیل معامله توییتر-ماسک به وجود آمده و این چهره شناخته شده، دوباره دبه کرده و می‌گوید تا توییتر اطلاعات کامل این پلتفرم را به او ندهد، خبری از معامله نخواهد بود.

قسمت جدید سریال حاشیه‌های ایلان ماسک و توییتر شروع شد!

ماسک چندی پیش تلاش کرد در بزرگ‌ترین معامله تاریخ تکنولوژی، توییتر را از آن خود کند. این خرید بزرگ می‌توانست سرنوشت توییتر، ایلان ماسک، تسلا و سهامدارانش و… را تغییر دهد اما ماجراهایی که بین توییتر و ماسک به وجود آمده باعث شده فعلا این معامله بزرگ به بن‌بست بخورد.

ایلان ماسک و توییتر

به نظر می‌رسد ماسک از پیشنهاد اول خود برای خرید توییتر راضی نیست و می‌خواهد به هر قیمتی که شده، توییتر را با قیمت کمتری صاحب شود.

ایلان ماسک باور دارد تعداد اکانت‌های فیک و ربات‌هایی که در توییتر حاضراند، بسیار بیشتر از پنج درصدی هستند که مدیران توییتر اعلام کرده‌اند. به نظر او، تعداد بالای اکانت‌های فیک و ربات در این پلتفرم می‌تواند به آن آسیب بزند و قیمت توییتر را کمتر کند. ظاهرا توییتر هم علاقه‌ای به ارائه مستندات دقیق درباره اکانت‌های فیک ندارد و به همین دلیل، ایلان ماسک می‌خواهد از خرید توییتر صرف نظر کند.

ماسک تهدید کرد معامله را فسخ می‌کند

ماسک دیگر برای اظهار نظرهای جنجالی‌اش سراغ توییتر یا پادکست‌های مختلف نرفته و می‌خواهد کاملا حقوقی به اهداف خود برسد. مایک رینگلر، وکیل ایلان ماسک در یک نامه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرده است:

این یک نقض واضح و کاملا آشکار تعهدات اعلام شده در توافق‌نامه خرید از طرف توییتر است. آقای ماسک تمام حقوق خود از جمله انجام ندادن و فسخ معامله را برای خود محفوظ می‌داند.

ایلان ماسک باور دارد توییتر در این معامله، شفافیت و صداقت لازم را ندارد. هیچ چیزی واقعا قطعی نیست و نمی‌دانیم در پشت پرده این معامله بزرگ چه اتفاقاتی در جریان است. شاید واقعا ایلان ماسک واقعیت را می‌گوید و درصد بالایی از اکانت‌های حاضر در توییتر، فیک و ربات هستند. توییتر تا به امروز مستنداتی را ارائه کرده که نشان می‌دهد حدود 5 درصد از حساب‌ها فیک هستند اما نتوانسته هنوز مواردی که آقای ماسک به آن‌ها اشاره کرده را نقض کند.

ادعای بزرگ ایلان ماسک: کاربران توییتر را 4 برابر می‌کنم!

برخی باور دارند ماسک مبلغ مورد نیاز خرید توییتر را نتوانسته به دست بیاورد و به همین دلیل می‌خواهد با دبه کردن در این معامله، به قیمت مورد نظرش برسد. خوب است بدانید ماسک بخشی از سهام‌های تسلا را برای خرید توییتر به فروش رسانده که داد بسیاری از سهام‌داران تسلا را در آورده است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا دلیل دبه کردن ایلان ماسک واقعا کاربران فیک توییتر هستند یا او به دنبال پایین آوردن قیمت این پلتفرم است تا بتواند خرید ساده‌تری داشته باشد؟ در بخش نظرات با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*