آپدیت iOS 16

آپدیت iOS 16 برای این گوشی های آیفون اپل منتشر نخواهد شد

آپدیت iOS 16 در رویداد WWDC 2022 اپل معرفی شد اما کدام از گوشی‌های آیفون از این به روز رسانی محروم خواهند بود؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

اگر از دنبال کنندگان رویداد سالیانه‌ی WWDC 2022 باشید، حتما تا اینجای کار از ویژگی‌های اصلی آپدیت iOS 16 آگاه شده‌اید. ولی سوال مهم اینجاست که این به روزرسانی، با کدام گوشی‌های اپل سازگار خواهد بود و به اصطلاح بر روی آن‌ها نصب می‌شود؟

آپدیت iOS 16

اگر به طور خلاصه بگوییم، تمام آیفون‌هایی که سیستم عامل iOS 15 را داشتند یعنی آیفون 8 به بعد، می‌توانند از نسخه بعدی این سیستم عامل جذاب هم لذت ببرند. اما خبر بد این است که مالکین آیفون‌های قدیمی مثل آیفون SE، آیفون 6S و S6 پلاس به همراه آیفون 7 و 7 پلاس، باید در حسرت آپدیت iOS 16 و به طبع به روزرسانی‌های بعدی بمانند.

آپدیت iOS 16

همچنین شاید بسیاری از برنامه‌های کاربردی آیفون‌ هم برای این گوشی‌های خاطره انگیز، از دسترس خارج شود که این موضوع فعلا به صورت رسمی تایید نشده است. برای جمع بندی کلی باید بگوییم که به روز رسانی سیستم عامل آی او اس 16، به طور کلی برای گوشی‌های آیفون 8 به بعد عرضه شده است. همچنین سیستم عامل iPadOS 16 هم برای توسعه دهندگان معرفی شده است که برنامه نویسان نرم افزار و علاقه مندان می‌توانند آن را دانلود کنند. به علاوه نسخه بتای iPadOS 16 هم در تابستان امسال منتشر خواهد شد.

در پایان می‌توانید تمامی اخبار مربوط به کنفرانس WWDC 2022 را از طریق این لینک از سایت گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*