سیستم عامل watchOS 9

سیستم عامل watchOS 9 اپل معرفی شد

سیستم عامل watchOS 9 برای ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ دوست داشتنی معرفی شد. در ادامه به بهبودهای این نسخه نگاهی خواهیم داشت.

رویداد سالیانه WWDC 2022 اپل شروع طوفانی داشته است و تا اینجای کار با انواع و اقسام آپدیت‌ها و دیوایس‌های جدید رو به رو بودیم. سیستم عامل watchOS 9 شاید یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این کنفرانس باشد که در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت.

معرفی سیستم عامل watchOS 9

سیستم عامل watchOS 9

به طور کلی تغییرات این نسخه نسبت به نسل قبل، شامل موارد زیر می‌شود:

  • واچ فیس جدید برای ساخت طرحی متفاوت در اپل واچ
  • سیستم جدید و اصلاح شده‌ی نوتیفیکیشن‌ها
  • اپلیکیشن جدید پادکست اپل یا همان “Podcasts app”
  • ویژگی «حالت خواب» جدید با نام “Sleep Stages”

سیستم عامل watchOS 9

یکی دیگر از مهم‌ترین بهبودهای سیستم عامل واچ OS 9 به قابلیت “vertical oscillation metric” یا همان «اندازه گیری نوسانات عمودی» مربوط می‌شود. این قابلیت می‌‌تواند میزان تحرک شما از نظر بالا و پایین رفتن در طول روز (مانند مسافت طی شده در پله‌ها، نشستن و برخواستن و خوابیدن) را مانیتور و ثبت کند و طبق تجربیات ورزشکاران با تجربه، بهترین برنامه ورزشی را به شما هدیه دهد.

در ادامه به قابلیت با بهتر بگوییم حالت “Sleep Stages” می‌رسیم که می‌تواند تشخیص دهد شما در کدام از مرحله از خواب هستید. در همین راستا باید بدانید که خواب انسان، از چهار مرحله مختلف تشکیل شده است که ضربان قلب و فعالیت اندام‌های داخلی بدن انسان در هر کدام از آن‌ها متفاوت خواهد بود. قابلیت «مراحل خواب» به لطف فناوری «تکنولوژی ماشین» طراحی شده است و می‌تواند خود را به روز کند.

در پایان باید بگوییم که شما می‌توانید تمام اخبار کنفرانس سالیانه‌ی WWDC 2022 اپل را از طریق این لینک از سایت گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*