تست مقاومت استیک دک

تست مقاومت استیم دک ؛ شکنجه کنسول دستی ولو

در ویدیو تست مقاومت استیم دک – Steam Deck عملکرد کنسول دستی ولو در مقابل فشار، خط و خش و حرارت را می‌بینیم.

شرکت ولو با استیم دک به بازار بزرگ کنسول‌های دستی و گوشی‌های موبایل مختص بازی وارد شده است. از سالیان دور کنسول‌های قابل حمل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند و در دهه‌ی اول قرن بیست‌ویکم نینتندو با کنسول نینتندو دی‌اس و سونی با پی‌اس‌پی عملکرد فنی و کیفی فوق‌العاده‌ای از خود برجای گذاشتند و هرکدام از این کنسول‌ها میلیون‌ها دستگاه فروختند. رفته رفته با قدرتمندتر شدن گوشی‌های هوشمند از محبوبیت این پلتفرم‌ها کاسته شد، اما نینتندو با نینتندو سوییچ و حالا ولو با استیم دک قصد دارند این رویه را تغییر دهد.

در تست مقاومت استیم دک میزان مقاومت این کنسول در برای خط و خش، کیفیت و ساختار اجزای سازنده و همچنین عملکرد صفحه نمایش آن محک زده می‌شود. به نظر شما کنسول دستی ولو از این آزمایش‌های سخت سربلند بیرون می‌آید؟

از آنجایی که استیم دک را می‌توانیم یک کامپیوتر هم به حساب آوریم، بدیهی است که یک سیستم عامل شبیه‌ به رایانه‌ها نیز داشته باشد. این پلتفرم از سیستم عامل استیم او اس بهره می‌برد که مبتنی بر لینکوس است. با توجه به اینکه با محصولی از شرکت ولو رو به رو هستیم، بدیهی بود که یک سیستم عامل اختصاصی هم داشته باشد. اما خوشبختانه سازندگان نمی‌خواهند شما را محدود کنند و اگر بخواهید، می‌توانید بر روی این کنسول، ویندوز نصب کنید. اینکه ولو به بازیکنان آزادی داده تا سیستم عامل دلخواه خود را استفاده نمایند، اتفاق خوبی است.

در حال حاضر از مجموع بازی‌های موجود در پلتفرم استیم بیش از دو هزار مورد از آن‌ها روی Steam Deck در دسترس هستند و ولو وعده داده به زودی این تعداد افزایش چشمگیری پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*