شاسی بلند ام وی ام X55 پرو

شاسی بلند ام وی ام X55 پرو، وارد بازار ایران شد

شرکت مدیران خودرو در این آشفته بازار خودرو، شاسی بلند ام وی ام X55 پرو را وارد بازار کرده است. مشخصات کلی این کراس اوور در ادامه خواهد آمد.

در شرایط فعلی بازار خودروی ایران حواشی زیادی وجود دارد و دو نمونه از مهم‌ترین اخبار این روزها سیستم یکپارچه فروش خودرو و واردات خودرو است. همان‌طور که باخبر شدیم واردات خودرو رسماً آزاد شده و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز قانون آن را برای اجرایی شدن به دولت ابلاغ کرده است. از طرفی وزارت صمت نیز روند فروش خودرو را از طریق سامانه اعلامی خود دنبال می‌کند.

مشخصات شاسی بلند ام وی ام X55 پرو

در میان آشفته بازار خودروی ایران تنها شرکتی که به صورت مستمر و پیاپی به معرفی محصولات جدید خود اقدام می‌کند، مدیران خودرو است. گویا این شرکت قصد دارد در اوضاع بی‌رمقی بازار جانی تازه به پیکره بی‌روح آن ببخشد.

شاسی بلند ام وی ام X55 پرو

در اخبار جدید مدیران خودرو خبر رونمایی از محصول جدید ام وی ام ایکس 55 پرو دیده می‌شود. مدتی پیش درباره این خودرو اطلاعات جدیدی منتشر شده و مدیران خودرو نیز این محصول را کراس اووری تازه معرفی کرده بود. همان‌طور که احتمالا حدس می‌زنید نسخه پرو این خودرو فیس لیفتی از MVM X55 است و حالا با تغییرات جدید ظاهری و فنی و امکانات رفاهی جدید در راه بازار ایران است.

خوشبختانه تغییرات جدید ام وی ام ایکس 55 پرو باعث شده تا این خودرو شباهت زیادی به سایر محصولات پیشرو و لوکس مدیران خودرو داشته باشد و حالا می‌توان گفت مولفه‌های مدرنیته و زیبایی در آن به چشم می‌خورد. برخی از مولفه‌های این خودرو نظیر جلوپنجره، سپر، چراغ‌ها و رینگ‌ها عامل تمایز این کراس اوور با نسل قبلی شده‌اند و چهره پخته‌تری به آن بخشیده‌اند.

شاسی بلند ام وی ام X55 پرو

گفتنی است که عمده تغییرات این خودرو معطوف به داشبورد و کابین آن است. در کابین این خودروی تازه‌وارد یک نمایشگر 10.5 اینچی دیده می‌شود که به همراه پنل تهویه لمسی، اهرم تعویض دنده برقی و نورپردازی داخلی هفت رنگ، مشتریان را مجذوب خود کرده و حس و حال خوبی را نصیب آنها می‌کند.

در حال حاضر MVM X55 Pro وارد بازار ایران شده و علاقه‌مندان و متقاضیان این خودروی کراس اوور می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت نسبت به خرید آن اقدام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*