گوشی پرچم‌دار IQOO 10 پرو احتمالا به شارژر 200 واتی مجهز خواهد بود

گوشی پرچم‌دار IQOO 10 پرو احتمالا به شارژر فوق سریع 200 واتی مجهز خواهد بود

گوشی پرچم‌دار مورد انتظار iQOO 10 پرو احتمالا با شارژر فوق سریع 200 واتی همراه خواهد شد که دستگاه را به‌طور کامل در 10 دقیقه شارژ می‌کند.

شرکت ویوو در سال‌های اخیر زمان زیادی را صرف بهبود سرعت شارژ گوشی‌های خود کرده است. iQOO 9 محصول جدیدی از این کمپانی است که با بهره‌گیری از شارژ سریع 120 وات، در مدت 18 دقیقه به‌طور کامل از 0 تا 100% شارژ می‌شود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد این مقدار توان نیز برای Vivo کافی نبوده، زیرا در حال حاضر گزارش‌هایی وجود دارند که از پشتیبانی گوشی مورد انتظار iQOO 10 پرو از شارژر فوق سریع 200 واتی و هم‌چنین شارژ بی‌سیم 65 وات خبر می‌دهند.

اطلاعات جالبی در مورد سرعت شارژ پرچم‌دار آینده iQOO از طریق پستی به‌وسیله یک بلاگر در شبکه ویبو منتشر شده است. به گفته این منبع، iQOO 10 پرو از یک شارژر 200 واتی و آداپتور 20 ولت (10 آمپری) برخوردار خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، مدل این شارژر V200100L0B0-CN نام دارد.

 

به نقل از این افشاگر، گوشی جدید ویوو در کنار فناوری فوق‌سریع شارژ باسیم، از شارژر 65 واتی بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند. به‌طور کلی، iQOO 10 Pro سرعت شارژ را در هر دو اتصال به حداکثر خود خواهد رساند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، نسل قبلی این دستگاه دارای شارژ سیمی 120w و بی‌سیم 50 واتی بود.

اگرچه ظرفیت باتری iQOO 10 پرو هنوز مشخص نیست، اما انتظار داریم این گوشی به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود که بدین ترتیب، در مدت 10 الی 12 دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد. با این‌حال، نباید انتظار دوامی فوق‌العاده از باتری این دستگاه داشت و احتمالا در پایان روز، اسفاده از شارژر فوق‌ سریع 200 واتی ضروری خواهد بود. هم‌چنین iQOO 10 Pro احتمالا همراه با یک آداپتور شارژ بزرگ عرضه می‌شود.

پیش‌تر، گزارشاتی مبنی بر خطر گرم شدن بیش از حد و خطرات مرتبط با این فناوری منتشر شده بود. به‌ نظر می‌رسد در نسل جدید نیز با وجود تمام اقدامات اضافه ایمنی، احتمال بروز خطر فوق هم‌چنان وجود داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*