مجامع همراه اول

مجامع همراه اول در ۲۲ خرداد برگزار خواهد شد

مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده همراه اول روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ مجامع «عمومی عادی سالیانه»، «عمومی عادی به طور فوق‌العاده» و «عمومی فوق‌العاده» صاحبان سهام همراه اول در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

جزئیات برگزاری مجامع همراه اول

از موارد دستور جلسه این مجامع می‌توان به انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های مجامع شرکت، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تصمیم‌گیری در مورد میزان سود تقسیمی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/١۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت استماع گزارش هیئت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ اشاره کرد.

از ساعت ۱۱ نیز مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده همراه اول اعضای حقوقی هیئت‌مدیره را تعیین خواهد کرد. ضمن این که مجمع عمومی فوق‌‌العاده هم از ساعت ۱۱:۳۰ ماده ۱۹ اساسنامه را اصلاح کرده و به انجام سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی فوق‌العاده است خواهد پرداخت.

همراه اول اعلام کرد بر اساس ابلاغیه مورخ 4 دی ۱۴۰۰ سازمان بورس و اوراق بهادار، سهامداران با شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن می‌توانند در مجمع حضور پیدا کنند. همچنین همراه اول امکانی را برای سهامداران خود فراهم کرده تا بتوانند این جلسه را از طریق آدرس live.mci.ir به شکل زنده مشاهده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*