شاسی بلند چینی گک ZR-V با همکاری هوندا رونمایی شد

شاسی بلند چینی گک ZR-V با همکاری هوندا رونمایی شد

خودروسازی چینی GAC از شاسی بلند جدید خود به نام گک ZR-V رونمایی کرد. این خودرو تحت همکاری با هوندا و بر اساس پلتفرم سیویک ساخته شده است.

شاسی‌ بلند جدید خودروسازی GAC با همکاری شرکت هوندا رونمایی شد. این خودرو که گک ZR-V نام دارد، یک SUV جمع و جور در کلاس میانی Honda Vezel و Breez محسوب می‌شود. طبق بیانیه رسمی شرکت کگ، این محصول با اولین پیش‌نمایش جهانی خود، برای عرضه در بازارهای مختلف آماده خواهد شد. گک ZR-V بر اساس پلتفرم سیویک ساخته شده و به موتور 1.5T مجهز است.

با اینکه هوندا ZR-V در سایر بازارها در رده پایین‌تری از سری HR-V قرار دارد، اما محصول مشترک گک و هوندا ZR-V که در نمایشگاه گوانگژو معرفی شد، این بار در سطح CR-V به‌نظر می‌رسد. بنابراین می‌توان این شاسی‌ بلند شهری را یک مدل کاملا جدید توسط خودروسازی GAC Honda قلمداد کرد.

شاسی بلند چینی گک ZR-V با همکاری هوندا رونمایی شد

در طراحی بیرونی، گک ZR-V تا حد زیادی از عناصر پیشین طراحی هوندا فاصله گرفته، به خصوص جلوپنجره ورودی هوا که شبیه به مدل فورد به سبک دهان بزرگ تبدیل شده است. خوشبختانه طراحی بدنه هیچ ارتباطی با فورد نداشته اما در نگاه اول از طرفین و نمای عقب، کمی شبیه به اینفینیتی QX80 به‌نظر می‌رسد.

با این‌حال باید گفت که اگرچه عناصر بیرونی هیچ وجه اشتراکی با هوندای قبلی ندارند، اما طراحی جدید تا حد زیادی منطبق یا شاید تحت تاثیر خودروهای برقی بوده است.

شاسی بلند چینی گک ZR-V با همکاری هوندا رونمایی شد

در ابعاد بدنه، گک ZR-V در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ابعادی برابر با 1621/1840/4568 میلی‌متر و فاصله بین‌ دو محور آن 2655mm است.

هم‌چنین فضای داخلی GAC Honda ZR-V نیز مستقل از مولفه‌های طراحی هوندا به‌نظر می‌رسد. فارغ از نمایشگر بزرگ لمسی مرکزی، تجربه بصری بیش‌تر شبیه به نسخه ارتقا یافته سری مزدا است. این خودرو هم‌چنین مجهز به یک ابزار LCD کامل و صفحه کنترل مرکزی شناور بوده و خروجی تهویه مطبوع نیز با ادغام با پانل مش از یک اهرم دنده مکانیکی برخوردار است. مدل‌های تریم بالا هم‌چنین به کروز تطبیقی، حفظ خطوط و سایر عملکردهای هوشمند مجهز خواهند بود.

شاسی بلند چینی گک ZR-V با همکاری هوندا رونمایی شد

از لحاظ قدرت، شاسی بلند چینی گک ZR-V از یک موتور 1.5T با حداکثر قدرت 182 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتون‌متر بهره می‌برد که با سیستم گیربکس CVT همراه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*