ماژول دوربین لایکا گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

ماژول دوربین لایکا گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در این رندرها خودنمایی می‌کند

جدیدترین رندرهای گوشی شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra که به تازگی منتشر شده، ماژول دوربین لایکا در پشت قاب این گوشی را تأیید می‌کنند.

هفته گذشته، یک افشاگر چینی مورد اعتماد به نام Digital Chat Station رندرهایی از قاب پشتی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با یک لوگو قرمز رنگ لایکا را منتشر کرد. حالا تصاویر جدیدتری به بیرون درز کرده که قاب پشتی این گوشی را واضح‌تر به نمایش می‌گذارد.

این رندرهای جدید که با همکاری OnLeaks و Zoutonus منتشر شده‌اند، طراحی نهایی پرچمدار جدید شیائومی را به نمایش می‌گذارند. این رندرها با تأیید شایعات قبلی، ماژول دوربین لایکا گوشی شیائومی ۱۲ اولترا و طراحی قاب پشتی این گوشی را به نمایش می‌گذارند. علی‌رغم ۸ بریدگی در پشت قاب، این گوشی به چهار دوربین پشتی مجهز است.

ماژول دوربین لایکا گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

شایعات پیشین نشان می‌داد که گوشی Xiaomi 12 Ultra مثل نسل قبل خود به دوربین سه‌گانه پشتی مجهز است؛ اما حالا در اینجا یک سنسور دوربین اضافه‌تر را در رندرها می‌بینیم که به نظر هم می‌رسد یک سنسور تله فوتو ثانویه باشد.

Zoutonus گزارش می‌دهد که دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالی که دو دوربین پریسکوپی و اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. در حفره کوچکی که بالای نمایشگر تعبیه شده هم می‌توان یک سنسور دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را در اختیار داشت.

به جز ماژول دوربین لایکا، دیگر از شیائومی ۱۲ اولترا چه می‌دانیم؟

انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی AMOLED با لبه‌های منحنی به طرف بیرون مجهز باشد که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود رزولوشن این نمایشگر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و پشتیبانی از +HDR10 را هم ارائه می‌کند. علاوه بر این باید به اسپیکرهای دوگانه استریو و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز در این گوشی اشاره کرد.

ماژول دوربین لایکا گوشی شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی هنوز تاریخ رونمایی از این گوشی را اعلام نکرده است، اما به زودی این پرچمدار قدرتمند در دو نسخه شیشه‌ای و سرامیکی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*