پین کردن پست اینستاگرام

قابلیت پین کردن پست ها به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام قابلیت پین کردن پست ها را به پلتفرم خود اضافه کرد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که خودشان را به شکل بهتری در پروفایل خود ابراز کنند.

از چند ماه قبل، پین کردن پست ها در اینستاگرام در حال تست بود و حالا این قابلیت در دسترس عموم قرار گرفته است. کاربران می‌توانند سه پست را در بالای پروفایل خود سنجاق کنند؛ فرقی هم نمی‌کند این پست‌ها Reels باشند یا تصاویر!

شما برای پین کردن یک Reel  یا عکس، باید منوی سه نقطه‌ای در گوشه فوقانی سمت راست آن را بزنید و گزینه “Pin to your profile” را انتخاب کنید. پس از این کار، می‌بینید که آن پست خاص، بالاتر از سایر پست‌های شما قرار گرفته است. مدیر اینستاگرام دراین‌باره می‌گوید:

پروفایل شما، متعلق به شماست و ما همواره به دنبال راه‌هایی هستیم که امکان مدیریت بهتر آن را به شما بدهد.

پیش‌تر، امکان پین کردن استوری‌ها در اینستاگرام وجود داشت؛ ولی حالا این امکان به پست ها نیز تعمیم پیدا کرده است. پین کردن پست‌ها، یک قابلیت خوشایند برای کاربرانی است که می‌خواهند پست‌های محبوب خود را برجسته کنند تا در شلوغی صفحه، گم نشوند. همچنین تولیدکنندگان محتوا که پست‌های زیادی می‌سازند، می‌توانند از این طریق، پست مورد نظر خود را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

پین کردن پست اینستاگرام

قبل از این، کاربران مجبور بودند یک پست را به صورت استوری، هایلایت کنند و سپس آن را در بالای پروفایل خود قرار دهند؛ ولی از این پس،  کار آن‌ها خیلی ساده‌تر شده است.

ناگفته نماند که قابلیت پین کردن پست‌‌ها در توییتر با عنوان “Pin to your profile” و در تیک تاک با عنوان “Pinned videos” هم وجود دارد.

همزمان، شرکت متا امکانات دیگری را به اپلیکیشن‌های Instagram وFacebook اضافه کرده است. مثلا می‌توانیم به قابلیت Sound Sync برای ریل‌های فیسبوک و افزایش زمان ریل‌ها از 60 به 90 ثانیه در اینستاگرام اشاره کنیم. آپشن‌های کاربردی و مدیریتی بیشتری هم به بخش Reels اضافه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*