وب کم مک

به زودی می‌توانید از آیفون به عنوان وب کم مک استفاده کنید

یکی از جالب‌ترین اخباری که در مراسم WWDC 2022 منتشر شد، قابلیت تبدیل گوشی‌های آیفون به وب کم مک بوک است که می‌تواند تماس‌های تصویری را متحول کند.

اپل قصد دارد به کاربران macOS اجازه دهد تا از دوربین آیفون خود به عنوان وب کم استفاده کنند. ویژگی جدید Continuity Camera به عنوان بخشی از به‌روزرسانی آتی مک او اس که macOS Ventura نام دارد، ارائه شود. اپل انتظار دارد که دارندگان مک بوک یک آیفون را در بالای لپ تاپ خود قرار دهند و از دوربین برای بهبود تماس های ویدیویی در برنامه‌های FaceTime، Microsoft Teams، WebEx و موارد دیگر استفاده کنند.

قابلیت Continuity Camera به سادگی دوربین عقب آیفون شما را ازتان می‌گیرد و آن را به وب کم مک بوک تبدیل می‌کند که قادر است در برنامه‌های macOS مورد استفاده قرار بگیرد. «دوربین یکپارچه» حتی دارای پشتیبانی از حالت‌های Center Stage (فوکوس مرکز صحنه) و حالت پرتره است؛ بنابراین حالت‌های ویدیویی زیادی برای تماس‌های مختلف کاربر وجود دارد.

اپل تایید کرده که در حال همکاری با شرکت Belkin است و روی پایه‌های نگه‌دارنده‌ای کار می‌کند که اواخر امسال عرضه می‌شوند تا به راحتی بتوان آیفون را در بالای صفحه نمایش مک‌بوک تنظیم کرد. ضمنا برای این کار به سخت افزار جدیدی نیاز نخواهید داشت، زیرا گوشی‌های هوشمند اپل از طریق بروزرسانی نرم افزاری جدید از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد. قابلیت جدید Continuity Camera اواخر امسال در دسترس کاربران اپل قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*