بسته های رومینگ همراه اول

بسته های رومینگ همراه اول برای حجاج اعلام شد

بسته های رومینگ همراه اول ویژه کشور عربستان با هدف کاهش هزینه‌های ارتباطی زائران خانه خدا اعلام شد. این بسته‌ها با تخفیف ویژه برای حجاج ارائه می‌شوند.

اپراتور همراه اول تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی رومینگ بین‌الملل را برای ایام حج سال ۱۴۰۱ اعلام کرد تا هزینه‌های ارتباطی زائران خانه خود در کشور عربستان کاهش پیدا کند.

گفتنی است سرویس رومینگ بین‌الملل به این معناست که در خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا بتوان با استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد از خدماتی چون ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک بهره‌مند شد. مشترکان می‌بایست پیش از سفر با استفاده از کد دستوری ستاره 10 ستاره 2911 مربع سرویس رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنند.

نحوه خرید بسته های رومینگ همراه اول

در همین راستا تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول برای کاهش هزینه‌های ارتباطی خود در کشور عربستان می‌توانند از تاریخ 21 خرداد تا 7 مرداد ۱۴۰۱ با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 29134 مربع یا با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا ‌اپلیکیشن همراه من بسته‌های ویژه حج را خریداری و فعال‌سازی کنند.

همچنین خانواده‌ها، اقوام و دوستان حجاج از داخل کشور نیز می‌توانند برای مسافران خود در کشور عربستان این بسته‌ها را در هر زمان خریداری کنند. از آنجایی که همراه اول طرح‌ها و بسته‌های استثنایی را برای حجاج در نظر گرفته است، استفاده از سیم کارت ایرانی با بسته‌های رومینگ بین‌الملل از سیم کارت‌های عربستانی به‌صرفه‌تر بوده و اپراتور اول به حجاج توصیه می‌کند تا در عربستان از سیم کارت های همراه اول استفاده کنند.

بسته ویژه‌ای که همراه اول از ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ با قابلیت یک‌بار فعال‌سازی به حجاج ارائه می‌دهد شامل یک بسته ۱.۵ گیگابایت دیتا به قیمت ۱۸۰ هزار تومان با مدت اعتبار ۶۰ روز از زمان فعال‌سازی بوده که حتی پیش از سفر نیز می‌توان آن را با مراجعه به درگاه فروشگاه آنلاین همراه اول تهیه کرد.

علاوه بر این، همراه اول 4 بسته دیگر شامل «30 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه مکالمه هدیه»، «10 گیگابایت دیتا + 15 دقیقه مکالمه هدیه»، «3 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه مکالمه هدیه» و «500 مگابایت دیتا» را در نظر گرفته است که مشترکان این اپراتور قادرند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره‌های ایران یا عربستان تماس گرفته و همچنین به تماس‌ها از مقصد ایران و کشور عربستان پاسخ دهند.

حجاج با استفاده از بسته‌های اینترنت رومینگ بین الملل می‌توانند به تمام امکانات ارتباطی نظیر مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان‌ها، دسترسی امن به پرتال‌های بانکی، درگاه‌های دولتی و اپلیکیشن‌های ایرانی دسترسی پیدا کنند.

همچنین مشترکان، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز قادرند این بسته‌ها را از ایران برای مسافران یا نمایندگان خود تهیه کنند؛ چرا که با خرید این بسته‌ها، رومینگ مشترک مورد نظر فعال خواهد شد. طبق اعلام همراه اول، روشن کردن گوشی و دریافت پیام در سرویس رومینگ بین الملل هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*