تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G

اولین تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G منتشر شد؛ تقریبا همان ردمی K40s

تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G منتشر شده که از شباهت ظاهری بسیار زیاد آن با گوشی ردمی K40s خبر می‌دهد. این قاتل پرچمدار به زودی معرفی می‌شود.

تصاویری از گوشی معرفی نشده پوکو F4 5G به بیرون درز کرده است که ما را به یاد گوشی‌های سری Redmi K شیائومی می‌اندازد. ماژول دوربین دو پله‌ای پشتی به همراه سه لنز که یک مثلث را تشکیل می‌دهند، شبیه همان چیزی است که شیائومی در گوشی‌های ردمی K50، ردمی K50 Pro و ردمی K40S ارائه می‌کند.

تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G

اطلاعات تأیید نشده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد پوکو اف ۴ فایوجی همان گوشی ردمی کی ۴۰ اس خواهد بود. البته روی قاب پشتی این گوشی برچسب دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال حک شده، در حالی که مدل ردمی به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز است.

تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G

دوربین‌ها به کنار، گوشی پوکو F4 5G از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED (رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی)، حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی برخوردار است و از یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۶۷ واتی (شارژ ۰ تا ۱۰۰ در ۳۸ دقیقه) نیرو می‌گیرد.

تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G

در کنار دوربین اصلی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارد، در حالی که دوربین سلفی این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی است. ضمناً باید به اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت جانبی این محصول نیز اشاره کنیم. زیر قاب این گوشی هم یک چیپست میان‌رده ولی توانمند به نام اسنپدراگون ۸۷۰ حضور دارد که البته دو نسل عقب‌تر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ گوشی پوکو F4 GT است.

گوشی ردمی کی ۴۰ اس

گوشی ردمی کی ۴۰ اس

گوشی ردکی کی ۴۰ اس همراه ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمتی در حدود ۲۵۰ یورو وارد بازار شد. به نظر می‌رسد گوشی پوکو F4 5G نیز قیمتی نزدیک به این گوشی داشته باشد. همچنین قیمت نسخه GT این گوشی با چیپست پرچمدار نیز ۵۰۰ یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*