قیمت خودرو در بازار

روند کاهشی قیمت خودرو در بازار ایران – 19 خرداد 1401

خودروهای داخلی در بازار امروز 19 خرداد 1401 کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. برای آگاهی از آخرین قیمت خودرو در بازار ایران با ما همراه باشید.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، قیمت خودرو در بازار امروز 19 خرداد 1401 روند کاهشی در پیش گرفته است. در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای صفر داخلی را به شما اعلام خواهیم کرد.

 قیمت خودرو در بازار امروز 19 خرداد 1401

در بازار امروز پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان معامله می‌شود. برای خرید پراید ۱۳۱ نیز باید ۱۷۵ میلیون تومان هزینه کنید. دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش قیمت دو میلیون تومانی به قیمت ۵۰۶ میلیون تومان رسیده است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز افزایش قیمت دو میلیون تومانی را تجربه کرده و هم‌اکنون با قیمت ۴۰۲ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

برای خرید تیبا هاچ بک پلاس در بازار امروز باید ۲۱۱ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نیز با دو میلیون کاهش به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ پنچ افزایش قیمت سه میلیون تومانی را تجربه کرده و هم‌اکنون با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

برای خرید پژو پارس اتوماتیک باید ۴۴۳ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت تارا اتوماتیک نیز در مقایسه با دیروز سه میلیون تومان کاهش یافته و این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان در بازار کشور معامله می‌شود.

خودروقیمت (تومان)
پارس اتوماتیک۴۴۳ میلیون
پارس LX مدل ۱۴۰۱۳۷۲ میلیون
تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱۴۶۰ میلیون
تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱۵۸۷ میلیون
۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱۴۰۵ میلیون
۲۰۷ اتوماتیک مدل پاناروما ۱۴۰۰۶۱۵ میلیون
پراید ۱۳۱۱۷۵ میلیون
پراید ۱۱۱۲۰۴ میلیون
سایناs دنده‌ای۲۱۷ میلیون
سمند EF مدل ۱۴۰۱۳۴۶ میلیون
۲۰۶ SD مدل ۱۴۰۰۳۶۸ میلیون
۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱۳۰۵ میلیون
۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹۳۵۵ میلیون
ساینا EX مدل ۱۴۰۱۲۱۳ میلیون
کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱۲۱۳ میلیون
تیبا هاچ‌بک پلاس مدل ۱۴۰۰۲۱۱ میلیون
پژو ۴۰۵ SLX۳۴۷ میلیون
دنا معمولی مدل ۱۴۰۱۴۰۲ میلیون
دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱۵۰۶ میلیون

قیمت خودروهای داخلی در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

به گفته عماد جعفری، کارشناس حوزه خودرو، ابلاغ قانون واردات خودرو به دولت می‌تواند منجر به تشدید رکود در بازار کشور شود. از این رو احتمالا طی روزهای آینده قیمت‌ها کاهشی‌تر خواهند شد. علاوه بر این ممکن است شاهد کاهش ثبت نام خودروهای داخلی نیز باشیم.

وی ادامه داد که به منظور اظهار نظر دقیق در خصوص قیمت‌ها، باید ابتدا تعرفه واردات خودرو مشخص شود. اما در کل اخبار منتشر شده در خصوص واردات خودرو مثبت به نظر می‌رسد و تأثیر آن بر بازار کشور افزایش رکود خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*