نسخه خاص چری تیگو 7 پرو

نسخه خاص و محدود چری تیگو 7 پرو با رنگبندی جذاب معرفی شد

نسخه خاص چری تیگو 7 پرو با نام Ruihu 7 plus در چین معرفی شد. این شاسی بلند پرفروش چری در نسخه جدید از رنگبندی جذابی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت چری برای جلب رضایت مشتریان جوان در بازار چین از نسخه جدید تیگو 7 پرو با نام Ruihu 7 plus پرده برداشت. این خودرو اکنون از ترکیب رنگ جدیدی بهره می‌برد و نسبت به مدل‌های قبلی خود جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

مشخصات نسخه خاص چری تیگو 7 پرو

چری تیگو 7 پرو

طراحان چری با ترکیب رنگ‌های خاکستری و سبز توانستند ظاهر جدیدی را در این شاسی بلند پرفروش چینی به وجود بیاورند. هرچند بسیاری از بخش‌های این خودرو از رنگ خاکستری بهره می‌برند، اما قسمت‌هایی از سپر و بخش پایینی درها به رنگ سبز درآمده‌اند تا این خودرو را بیش از پیش جذاب کنند.

چری تیگو 7 پرو

نمای جلو این شاسی بلند چینی اکنون نسبت به قبل عریض‌تر و تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد. همچنین طراحان در طراحی چراغ‌های این خودرو تغییراتی را اعمال کردند که باعث شده کمی سه‌بعدی شود. ضمن این که چری با استفاده از کالیپرهای ترمز سبزرنگ نیز توانسته این خودرو را اسپرت‌تر نشان دهد.

چری تیگو 7 پرو

طراحان از ترکیب رنگ خاکستری و مشکی برای کابین این نسخه خاص تیگو 7 پرو استفاده کردند. از این رو هنگام ورود به کابین شاهد نوارهای سبز روشن هستیم که توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. این شاسی بلند به شکل استاندارد از صفحه نمایش پهن 24.6 اینچی بهره می‌برد و سرنشینان می‌توانند تنظیمات بخش تهویه را نیز به شکل دیجیتالی انجام دهند.

شاسی بلند چینی

گفتنی است نسخه Ruihu 7 plus فقط از لحاظ ظاهری نسبت به قبل تغییر پیدا کرده و در واقع از همان مشخصات فنی چری تیگو 7 پرو بهره می‌برد. این خودروساز چینی قصد دارد نسخه خاص این شاسی بلند را در تعداد محدود تولید و به مدت 6 ماه به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*