امکانات جدید دوربین گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3

گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 امکانات دوربین گلکسی S22 را دریافت کردند

سامسونگ با یک بروزرسانی، امکانات کاربردی و جالب دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 را به دو گوشی تاشو گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 آورد.

برخی از گوشی‌سازها نسبت به ارائه امکانات جدید به گوشی‌های قدیمی‌تر خود خساست به خرج می‌دهند. اما سامسونگ در این مورد عملکرد خوبی دارد و معمولاً هر وقت گوشی‌های جدیدی را معرفی می‌کند، امکاناتش را به محصولات قدیمی‌تر خود نیز می‌برد. در همین راستا، این کمپانی به تازگی امکانات دوربین سری گلکسی S22 را به گوشی‌های تاشو گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 برده است.

امکانات جدید دوربین گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3

اولین ویژگی، قابلیت “Auto Framing” در حالت فیلمبرداری است. به لطف آن هر دو گوشی تاشو سامسونگ هنگام استفاده از اپلیکیشن‌هایی که به فیلمبرداری احتیاج دارند و یا در طول تماس ویدیویی، فریم تصویر را به طور خودکار تنظیم می‌کنند تا کاربر همیشه در وسط صفحه دیده شود. الگوریتم عکاسی پرتره در شب نیز روی گوشی زد فولد ۳ بهبود پیدا کرده است. علاوه بر این، سرانجام کاربران گوشی زد فولد ۳ می‌توانند از لنز تله فوتو گوشی خود در حالت Pro نیز استفاده کنند.

امکانات جدید دوربین گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3

این بروزرسانی نرم افزاری برای گوشی Z Flip 3 با شماره فریمور F711BXXU2CVEB و برای گوشی Z Fold 3 نیز با شماره فریمور F926BXXU1CVEB منتشر شده است. این بروزرسانی‌های جدید برای نسخه جهانی این گوشی‌ها منتشر شده و این یعنی کاربران این دو موبایل در سرتاسر جهان قادر به دریافت آن هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*