مرورگر Vivaldi با یک کلاینت ایمیل و تقویم

مرورگر Vivaldi با یک کلاینت ایمیل و تقویم، می‌تواند جایگزین گوگل کروم باشد

مرورگر Vivaldi یک کلاینت ایمیل و تقویم رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌تواند از ویوالدی رقیبی قدرتمند برای گوگل کروم بسازد.

ایمیل، یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر زندگی کامپیوتری این روزهای ما است و هر کسی نیاز دارد که اینباکس خودش را مدیریت کند. یک اپلیکیشن می‌تواند به عنوان یک کلاینت ایمیل مستقل روی کامپیوتر، تبلت و گوشی‌های هوشمند نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرد، اما دسترسی به ایمیل از طریق مرورگر وب همیشه راه آسان‌تری بوده است.

مرورگر Vivaldi یکی از مرورگرهایی است که می‌توانید برای دسترسی به ایمیل خود از آن استفاده کنید. اما این اپلیکیشن یک گام نسبت به رقبا جلوتر رفته و حالا یک کلاینت ایمیل را ارائه می‌کند. اما برتری‌های این مرورگر به همینجا ختم نمی‌شود. ویوالدی یک تقویم و فیدخوان را هم ارائه می‌کند.

چگونه از کلاینت ایمیل مرورگر Vivaldi استفاده کنیم؟

اگر از مرورگر ویوالدی برای وبگردی استفاده می‌کنید، همین حالا از امکانات جدید و جذابی که به آن اضافه شده، استفاده کنید و لذت ببرید. فقط کافیست از طریق منوی بالایی وارد بخش Settings شوید، سپس در این صفحه و در زبانه General به دنبال بخش Productivity features بگردید. حالا می‌توانید گزینه Enable Mail, Calendar and Feeds را فعال کنید تا این سه در دسترس شما قرار بگیرند.

مرورگر Vivaldi با یک کلاینت ایمیل و تقویم

کلاینت ایمیل مرورگر ویوالدی مثل تمام سرویس‌هایی است که تاکنون از آن‌ها استفاده کرده‌اید. تنها تفاوت بزرگی که دارد، این است که می‌توانید مستقیماً از طریق مرورگر خود به آن دسترسی پیدا کنید. در سمتی دیگر با نصب مرورگر ویوالدی دیگر نیازی به نصب کلاینت ایمیل دیگری نیست و می‌توانید بدون ترک کردن آن، تمام ایمیل‌های اینباکس خود را چک کنید.

ویوالدی می‌گوید این کلاینت ایمیل با در نظر گرفتن «سرعت، ظرافت و البته سفارشی‌سازی» طراحی شده است. این کلاینت می‌تواند همچنین به صورت خودکار به اینباکس شما سر و سامان دهد. اما چگونه؟

کلاینت ایمیل چگونه اینباکس شما را به صورت خودکار مدیریت می‌کند؟

کلاینت Vivaldi Mail به صورت خودکار فهرست ایمیلی و موضوعات ایمیل‌های شما را شناسایی می‌کند و آن‌ها را در پوشه‌هایی به صورت جداگانه دسته‌بندی خواهد کرد. علاوه بر این، به یک جستجوگر قدرتمند نیز مجهز است. از همه مهم‌تر، تمام ایمیل‌های شما را دانلود می‌کند تا هر کاری که می‌خواهید انجام دهید را به صورت محلی در آن انجام دهید.

این کلاینت با ارائه کنندگان ایمیل مختلفی کار می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Gmail و Outlook اشاره کرد. شما می‌توانید اکانت‌های مختلف ایمیل را به این کلاینت اضافه کنید و یک اکانت ایمیل ویوالدی به آدرس vivaldi.net را هم برای خود ایجاد کنید.

مرورگر Vivaldi با یک کلاینت ایمیل و تقویم

این مرورگر وب/ کلاینت ایمیل، گزینه‌ها شخصی‌سازی بی‌شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند راه‌های ارتباط با اینباکس شما را بهینه کند. به طور مثال شما می‌توانید تعیین کنید که فقط ایمیل‌های خاصی به نمایش دربیاید و بین لایه‌بندی‌های مختلف برای خواندن و نوشتن، یکی را برگزینید. از همه جذاب‌تر، می‌توانید حتی کلیدهای میانبر نیز برای آن‌ها تعیین کنید.

همه‌ی این‌ها باعث می‌شود تعداد تب‌های زیادی در مرورگر شما برای چک کردن ایمیل ایجاد نشود و بتوانید همزمان با تجربه وبگردی، ایمیل‌هایتان را هم یکپارچه بررسی کنید.

همه‌ی این امکانات جدید به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این یک ویژگی کاملاً رقابتی است که باعث می‌شود ویوالدی یک گام از رقبا برای رقابت با گوگل کروم جلوتر بی‌افتد. حال باید دید آیا مرورگر Vivaldi می‌تواند در این مسیر موفق شود یا خیر!