فودی اف 22

زامیاد پیکاپ چینی فودی اف 22 را با نام زاگرس در بازار ایران عرضه می‌کند

زامیاد قصد دارد پیکاپ چینی فودی اف 22 را با نام زاگرس به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ چینی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت زامیاد که به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود طی همکاری با شرکت چینی فودی قصد دارد محصولات جدیدی را به بازار ایران عرضه کند. در واقع زامیاد عرضه وانت پادرا پلاس دوگانه سوز و نسخه دو کابین این وانت با نام کارون را در دستور کار خود قرار داده و به زودی شاهد عرضه آنها به بازار ایران خواهیم بود.

اکنون خبرها حاکی از آن است که زامیاد علاوه بر این دو خودرو قصد دارد فودی اف 22 مدل 2022 را نیز به زودی مونتاژ و به بازار عرضه کند. همچنین طبق شنیده‌ها این پیکاپ چینی جدید بازار ایران با نام زامیاد زاگرس روانه بازار خواهد شد. در ادامه شما را با مشخصات و امکانات محصول جدید زامیاد آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فودی اف 22 یا زامیاد زاگرس

فودی اف 22

زامیاد قصد دارد فودی 22 را با پیشرانه  2.4 لیتری 4G69-S4N تنفس طبیعی به بازار عرضه کند؛ پیشرانه‌ای که فوتون تونلند، بهمن کاپرا 2 و آمیکو آسنا دنده‌ای نیز از آن بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 124 تا 136 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

فودی اف 22

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. همچنین زامیاد زاگرس یک پیکاپ دو دیفرانسیل محسوب می‌شود و از سه حالت برای انتقال نیرو به چرخ‌ها شامل وضعیت دیفرانسیل عقب سبک (2H)، دو دیفرانسیل سبک (4H) و دو دیفرانسیل سنگین (4L) بهره می‌برد.

فودی اف 22

از امکانات احتمالی فودی F22 برای بازار ایران می‌توان به تنظیم برقی زوایای آینه‌های جانبی، شیشه بالابرهای برقی درها، رینگ‌های آلومینیومی، دوربین دید عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در بخش عقب خودرو، حالت‌های دیفرانسیل 4L، 4H و 2H، تریم چرمی صندلی‌ها و فرمان، تنظیم الکترونیکی تهویه مطبوع، مانیتور لمسی همراه با TPMS، قفل دیفرانسیل الکتریکی محور عقب اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این زاگرس یا بودی نیست این محصول مکث موتور کلوت هستش خودت متوجه باید بشی این کلوته

  2. لعنت بر شرکت زامیاد برای ماشین های که تولید میکنه نیسان ابی تحویل گرفتم روانیم کرده انشالله نابود بشن به حق پنچ تن