ردمی نوت 12

برخی از مشخصات سری ردمی نوت 12 شیائومی پیش از رونمایی لو رفت

برخی از مشخصات سری مورد انتظار ردمی نوت 12 – Redmi Note 12 شیائومی لو رفت. این گوشی‌ها احتمالا در ماه اکتبر سال جاری وارد بازار خواهند شد.

شیائومی در اکتبر سال گذشته، از دو گوشی ردمی نوت 11 پرو و پرو پلاس 5G در چین رونمایی کرد. به‌نظر می‌رسد در ماه مشابه سال جاری نیز، این سازنده محبوب قصد دارد از سری ردمی نوت 12 رونمایی کند. اکنون، پیش از عرضه این گوشی هوشمند، منبع افشاگر Digital Chat Station برخی از مشخصات و جزئیات کلیدی سری Redmi Note 12 شیائومی را به اشتراک گذاشته است.

این منبع، اطلاعاتی درباره یک گوشی از سری میان‌رده را ارائه کرده است. با اینکه اشاره‌ای به نام این محصول نشده، اما احتمالا این مشخصات متعلق به گوشی ردمی نوت 12 شیائومی است.

ردمی نوت 11t پرو

شیائومی ردمی نوت 11 تی پرو

با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی به یک نمایشگر تخت با طراحی پانچ‌هول دوربین سلفی مجهز خواهد بود. با اینکه جزئیاتی از ابعاد و مشخصات صفحه‌نمایش گفته نشده، اما این افشاگر مدعی است که از نرخ نوسازی بالایی پشتیبانی می‌کند.

در قاب پشتی، سری ردمی نوت 12 دارای مجموعه سه‌گانه دوربین خواهد بود که از جمله آن می‌توان به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. منبع Digital Chat Station در ادامه افزود که هیچ تغییری در چینش لنزها نسبت به نسل گذشته اتفاق نیفتاده و این نشان می‌دهد که واحد یا تنظیمات دوربین احتمالا تفاوت زیادی با نسخه قبل نخواهد داشت. هم‌چنین ماژول دوربین این گوشی نیز به فلاش LED افقی مجهز خواهد بود. متاسفانه، اطلاعات بیش‌تری در مورد دیگر مشخصات این دستگاه فاش نشده است.

با توجه به اینکه اخیرا شاهد عرضه گوشی‌های نوت 11T پرو، +Note 11T Pro و نوت 11 SE از سری ردمی در چین بوده‌ایم، بعید به‌نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد عرضه ردمی نوت 12 باشیم. از این رو، به‌نظر می‌رسد که اواخر اکتبر سال جاری، می‌تواند زمان ایده‌آلی برای ورود سری Redmi Note 12 شیائومی به بازار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*