تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G

پوکو F4 5G با این سیستم خنک کننده، هیچ ترسی از گرما نخواهد داشت

شیائومی به زودی از گوشی مورد انتظار پوکو F4 5G رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعاتی که حالا رسما توسط این زیرمجموعه شیائومی منتشر شده می‌دانیم پوکو اف 4 5G، به یک سیستم خنک کننده قدرتمند مجهز خواهد شد.

با این که چندین و چند سال از معرفی اولین گوشی هوشمند می‌گذرد اما همچنان دو مشکل بزرگ در این محصولات باقی مانده که ارتباط نزدیکی با هم دارند. یکی از این مشکلات باتری گوشی‌های هوشمند است و ایراد بعد، داغ شدن بیش از حد گوشی در زمان بازی یا دیگر فعالیت‌های سنگین است. حالا شیائومی می‌خواهد در گوشی پوکو F4 5G، با استفاده از یک سیستم خنک‌کننده کارآمد و حرفه‌ای، جلوی حرارت بیش از حد را بگیرد و با کم کردن گرمای گوشی، عملکرد باتری را هم بهتر کند.

سیستم خنک کننده گوشی پوکو F4 5G شیائومی

اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند نشان می‌دهند شرکت شیائومی به زودی گوشی پوکو اف 4 را معرفی خواهد کرد. این گوشی جزو گوشی‌های مورد انتظار این شرکت چینی است که از مشخصات فوق‌العاده‌ای بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی، تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام است. این تراشه هر چند این روزها دیگر قدرتمندترین تراشه بازار نیست اما همچنان می‌تواند عملکردی قابل اعتماد در سنگین‌ترین فعالیت‌ها داشته باشد.

پوکو اف 4

پوکو به تازگی اطلاعات جدیدی را درباره گوشی پوکو F4 5G منتشر کرده که نشان می‌دهد این مدل، به سیستم خنک‌کننده‌ای با نام Liquidcool 2.0 مجهز خواهد شد. این سیستم خنک‌کننده 7 لایه با استفاده از ورق‌هایی از گرافیت و محفظه بخار 3112 میلی متر مربعی می‌تواند از پس خنک کردن گوشی حتی در سنگین‌ترین بازی‌ها هم بر بیاید.

پوکو در حساب توییتر خود درباره سیستم خنک کننده گوشی پوکو اف 4 5G اعلام کرد:

با استفاده از تکنولوژی Liqiudcool 2.0، ما در حال بردن تکنولوژی‌های خنک‌کننده به مرحله‌ای تازه هستیم. در طول فعالیت‌های سنگین که چیپست داغ‌تر می‌شود، محفظه بخار گرمای به وجود آمده را جذب می‌کند و مایع موجود در محفظه به بخار تبدیل می‌شود. سپس دوباره متراکم می‌شود و دمای فضای داخلی گوشی و تراشه را پایین‌تر می‌آورد.

پوکو اف 4 5G در زمینه کنترل دما، از رقبایش عملکرد بهتری دارد

شرکت پوکو در کنار به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی در رابطه با سیستم خنک کننده گوشی پوکو اف 4 5G، اعلام کرد این مدل در تست‌های CPU throttling در مقایسه با گوشی‌های وان پلاس 10 پرو و IQOO 9 SE، حرارت کمتری تولید می‌کند و می‌توند خنک‌تر از این دو گوشی باقی بماند. گوشی‌های سری اف پوکو معمولا برای استفاده‌های سنگین مثل گیمینگ طراحی شده‌اند. برخی از گوشی‌های این سری با مشکل داغ کردن دست و پنجه نرم می‌کردند اما با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده، احتمالا اف 4 5G بتواند این ایراد را از بین ببرد.

مشخصات فنی گوشی پوکو F4 5G شیائومی

انتظار داریم گوشی مورد انتظار پوکو F3 5G با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع امولد روانه بازار شود. گفته می‌شود نرخ نوسازی پنل نمایشگر این گوشی 120 هرتز و رزولوشنش فول اچ دی پلاس خواهد بود.

تصاویر واقعی گوشی پوکو F4 5G

در زمینه دوربین هم مشخصات قابل قبولی را شاهد خواهیم بود. حسگر دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی پوکو اف 4 5 جی شیائومی 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

گفته می‌شود این مدل به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد. منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی در وبسایت گجت نیوز باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*