وان پلاس 10T

وان پلاس 10T در رندرهای جدیدی خودنمایی کرد

وان پلاس 10T آخرین پرچمدار OnePlus در سال 2022 خواهد بود که در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به مشخصات قدرتمندی مجهز خواهد شد. با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات ظاهری و فنی این محصول بپردازیم.

در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، وان پلاس 10T آخرین گوشی پرچمدار OnePlus در سال جاری خواهد بود و خبری از محصولات دیگری نظیر 10 اولترا یا 10T اولترا نخواهد بود. پیش از این اطلاعات چندانی به جز حضور تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 در این محصول وجود نداشت؛ با این وجود روز گذشته جزئیات جدیدی از این گوشی منتشر شد که علاوه بر مشخصات، طراحی آن را نیز به تصویر می‌کشند.

طراحی و مشخصات فنی گوشی وان پلاس 10T

طراحی 10T با استانداردهای همیشگی این کمپانی تفاوت دارد؛ به طوری که در آن، بیرون‌زدگی دوربین تمام عرض قسمت پشتی را در بر گرفته است. البته منبع افشاکننده اطلاعات حاضر اعلام کرده که رندرهای منتشر شده از این گوشی دقیق نیست و ممکن است طراحی نهایی آن با آنچه در اینجا دیده می‌شود تفاوت داشته باشد.

همچنین اندازه OnePlus 10T نیز نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد.‌ با این که ابعاد این گوشی به طور دقیق اعلام نشده است، می‌توان حدس زد که با محصولی با صفحه نمایش 6.7 اینچی طرف هستیم که از سایر محصولات سری T وان پلاس بزرگ‌تر بوده و اندازه‌ای نزدیک به وان پلاس 10 پرو دارد. البته رزولوشن صفحه نمایش این گوشی به جای QHD+، فول اچ دی پلاس خواهد بود؛ اما نرخ رفرش صفحه نمایش همچنان 120 هرتزی باقی خواهد ماند.

این گوشی همچنین نسبت به قبل شارژ سریع‌تری خواهد داشت؛ به طوری که توان شارژ آن 150 وات گزارش شده است. البته این شارژ سریع‌تر در ازای کاهش ظرفیت باتری از 5000 به 4800 میلی آمپر ساعت در آن محقق شده است. همچنین ظاهرا در این نسخه هم خبری از شارژ بی سیم نخواهد بود.

علیرغم این که به نظر می‌رسد صفحه نمایش و یا باتری وان پلاس 10T در مقایسه با 10 پرو ضعیف‌تر هستند، عقبگرد اصلی این گوشی در بخش دوربین قابل مشاهده است. ظاهرا وان پلاس 10T از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر نوری و با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه مجهز خواهد بود؛ هرچند که اندازه حسگر این دوربین مشخص نیست. بعلاوه، یک دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک حسگر ماکرو دو مگاپیکسلی نیز در این گوشی حضور خواهند داشت. با این حال احتمالا خبری از دوربین تله فوتو در این گوشی نخواهد بود. دوربین سلفی پرچمدار جدید OnePlus نیز ظاهرا رزولوشنی 32 مگاپیکسلی خواهد داشت.

برای مقایسه بد نیست بدانید که وان پلاس 10 پرو یک حسگر بزرگ 48 مگاپیکسلی در اختیار دارد که به لرزشگیر نوری مجهز است. بعلاوه، یک دوربین ثانویه فوق عریض و 50 مگاپیکسلی با میدان دید 150 درجه به همراه یک دوربین هشت مگاپیکسلی تله فوتو هم درون این ماژول جای گرفته است. این ماژول دوربین قادر به ثبت ویدیوهای 8K خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود قیمت وان پلاس 10T بین دو گوشی وان پلاس 10 پرو و وان پلاس 10R باشد. همچنین انتظار می‌رود در ماه جولای شاهد عرضه آن ابتدا در هند و سپس در سایر بازارها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*