فیس لیفت نیسان آلتیما

فیس لیفت نیسان آلتیما با تغییرات اندک معرفی شد

فیس لیفت نیسان آلتیما معرفی شد. این سدان معروف ژاپنی در نسخه فیس لیفت از تغییرات ظاهری جزئی و امکانات بیشتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

نیسان آلتیما در نسخه فیس لیفت معرفی شد. هرچند این سدان معروف ژاپنی اکنون در نسخه فیس لیفت تغییرات ظاهری جزئی را تجربه کرده، اما به امکانات جدیدی مجهز شده تا بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فیس لیفت نیسان آلتیما

فیس لیفت نیسان آلتیما

طراحان با استفاده از یک جلوپنجره V شکل جدید که در تیپ SR اطراف آن کروم مشکی رنگ نیز قرار دارد، این خودرو را نسبت به قبل متمایز کردند. این جلو پنجره جدید باعث اسپرت‌تر شدن این خودرو شده و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی نیز نمای کناری را جذاب‌تر کرده است. نیسان آلتیما 2023 اکنون در رنگ‌های قرمز متالیک و خاکستری آسمانی نیز روانه بازار خواهد شد.

فیس لیفت نیسان آلتیما

طراحان برای کابین فیس لیفت نیسان آلتیما نمایشگر 12.3 اینچی را در نظر گرفتند که به عنوان مهم‌ترین تغییر کابین این سدان ژاپنی محسوب می‌شود. این نمایشگر قابلیت‌هایی چون خدمات نیسان کانکت، ناوبری کامل، اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم را به همراه دارد.

فیس لیفت نیسان آلتیما

نیسان برای تیپ‌های بالاتر این سدان امکانات دیگری نظیر سیستم مقابله با سروصدا، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۹ بلندگو، وای فای داخلی، شارژر بی‌سیم موبایل، تنظیم برقی 8 جهته صندلی راننده و صندلی‌های جاذبه صفر با روکش چرمی سفارشی نیز در نظر گرفته است. ضمن این که تمامی تیپ‌های فیس لیفت نیسان آلتیما به شکل استاندارد از پکیج ایمنی Safety Shield 360 این شرکت بهره نیز می‌برند.

فیس لیفت نیسان آلتیما

نیسان این سدان را در تیپ‌های مختلفی نظیر S، SV، SR، SL و SR VC-Turbo به فروش می‌رساند که تمام آنها به شکل استاندارد محرک جلو خواهند بود، اما امکان سفارش سامانه چهار چرخ محرک هوشمند نیسان برای تیپ‌های SV، SR و SL نیز فراهم شده است.

فیس لیفت نیسان آلتیما

فیس لیفت نیسان آلتیما با همان موتورهای قبلی روانه بازار خواهد شد. در واقع مشتریان می‌توانند این خودرو را در نسخه‌های محرک جلو با موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 244 نیوتن‌متر سفارش دهند. برای مدل‌های چهار چرخ محرک نیز می‌توان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربو ضریب تراکم متغیر با قدرت 182 اسب بخار و گشتاور 241 نیوتن‌متر را سفارش داد.

فیس لیفت نیسان آلتیما

البته نیسان برای تیپ SR VC-Turbo با محرک جلو موتور توربوشارژ قوی‌تر را نیز در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با 248 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از هر دو موتور توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. البته تیپ‌های SR به بالا از پدال‌های تعویض دنده دستی نیز بهره می‌برند. نیسان برای تیپ SR تنظیمات تعلیق اسپرت‌تر را هم در نظر گرفته است. این خودرو از پاییز سال 2022 در مدل 2023 در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*