قیمت لپ تاپ های پرفروش

قیمت لپ تاپ های پرفروش بازار در 21 خرداد 1401

در این مطلب قصد داریم قیمت لپ تاپ های پرفروش بازار ایران را در 21 خرداد 1401 بررسی کنیم و ارزان ترین و گران ترین مدل‌ها را ببینیم.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس VivoBook Max X۵۴۳MA با قیمتی در حدود ۶ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان تا ۱۱.۵ میلیون تومان، ارزان‌ترین لپ تاپ پرطرفدار موجود در بازار کشور است. یکی دیگر از لپ تاپ‌ های پرفروش بازار کشور،‌ لپ تاپ ایسوس VivoBook R۴۶۵FA است، این محصول در بازار کشور با قیمتی در حدود ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

لپ تاپ های پرفروش بازار

در جایگاه سوم، لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad ۳ قرار دارد که برای خرید این محصول باید حدود ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۲۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان هزینه کنید. لپ تاپ اچ پی ۱۵.۶ اینچ مدل EF۲۱۲۶WM نیز با قیمتی در حدود ۱۵ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان تا ۱۸ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. رتبه پنجم نیز به لپ تاپ لنوو THINKBOOK ۱۵ Core i۵-۱۱۳۵G۷ ۸GB-۱TB-۲GB MX۴۵۰ اختصاص پیدا کرده است. برای خرید این محصول باید حدود ۱۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان تا ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

یکی دیگر از لپ تاپ های پرفروش بازار کشور، لپ تاپ ایسوس ۱۴ اینچ مدل ZenBook Q۴۰۸UG است که این محصول در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱۸ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تا ۲۴ میلیون و ۱۰۲ هزار تومان فروخته می‌شود. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل K۳۵۰۰PH با قیمتی در حدود ۲۵ میلیون تومان تا ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در رتبه هفتم قرار دارد. جایگاه هشتم به لپ‌ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل N۷۴۰۰PC تعلق پیدا کرده است و اگر قصد خرید این محصول را دارید باید حدود ۲۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تا ۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

مک بوک ایر ۱۳ اینچ ۲۰۲۰ مدل MGN۶۳ ۲۰۲۰ M۱ ۸GB-۲۵۶GB با قیمتی در حدود ۳۰ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان تا ۳۶ میلیون و ۶۳۹ هزار تومان به فروش می‌رسد و یکی دیگر از لپ تاپ های پرفروش بازار کشور، لپ تاپ ایسوس مدل FX۵۱۶PM است که اگر قصد خرید این محصول را دارید باید در حدود ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید. در رتبه بعدی لپ تاپ اپل Apple MacBook Pro ۱۳ (۲۰۲۰)-MYD۸۲-Apple M۱-۸GB-۲۵۶GB SSD-Integrated GPU قرار دارد و این محصول در بازار کشور حدود ۳۸ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تا ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

لپ تاپ های پرفروش بازار

در جایگاه بعدی نیز لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل GA۴۰۱QM با قیمتی در حدود ۴۴ میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۵۵ میلیون تومان قرار گرفته است. رتبه سیزدهم نیز به لپ تاپ ایسوس ۱۶ اینچ مدل ROG Zephyrus M۱۶ GU۶۰۳HM تعلق پیدا کرده است، برای خرید این محصول باید حدود ۵۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۸۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید. لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۴.۲ اینچ مدل MKGP۳ هم با قیمتی در حدود ۶۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تا ۷۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، گران ترین لپ تاپ پرفروش بازار کشور محسوب می‌شود.

جدول قیمت لپ تاپ های پرفروش بازار کشور

نام و مدل قیمت 
لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس VivoBook Max X۵۴۳MAاز ۶,۷۹۰,۰۰۰ تا ۱۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ایسوس VivoBook R۴۶۵FA

از ۸,۹۵۰,۰۰۰ تا ۱۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad ۳

از ۱۳,۷۵۰,۰۰۰ تا ۲۳,۷۸۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ اچ پی ۱۵.۶ اینچ مدل EF۲۱۲۶WM

از ۱۵,۱۳۰,۰۰۰ تا ۱۸,۲۷۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ لنوو THINKBOOK ۱۵ Core i۵-۱۱۳۵G۷ ۸GB-۱TB-۲GB MX۴۵۰

از ۱۷,۳۹۰,۰۰۰ تا ۲۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

لپ‌تاپ ایسوس ۱۴ اینچ مدل ZenBook Q۴۰۸UG

از ۱۸,۸۰۰,۰۰۰ تا ۲۴,۱۰۲,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ایسوس۱۵.۶ اینچ مدل K۳۵۰۰PH

از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

لپ‌ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل N۷۴۰۰PC

از ۲۷,۱۵۰,۰۰۰ تا ۴۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مک بوک ایر ۱۳ اینچ ۲۰۲۰ مدل MGN۶۳ ۲۰۲۰ M۱ ۸GB-۲۵۶GB

از ۳۰,۳۹۹,۰۰۰ تا ۳۶,۶۳۹,۳۷۵ تومان

لپ تاپ ایسوس مدل FX۵۱۶PM

از ۳۶,۶۰۰,۰۰۰ تا ۴۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ اپل Apple MacBook Pro ۱۳ (۲۰۲۰)-MYD۸۲-Apple M۱-۸GB-۲۵۶GB SSD-Integrated GPU

از ۳۸,۴۹۹,۰۰۰ تا ۵۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ایسوس ۱۴ اینچ مدل GA۴۰۱QM

از ۴۴,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ایسوس ۱۶ اینچ مدل ROG Zephyrus M۱۶ GU۶۰۳HM

از ۵۶,۶۰۰,۰۰۰ تا ۸۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۴.۲ اینچ مدل MKGP۳

از ۶۱,۴۹۹,۰۰۰ تا ۷۰,۴۱۰,۰۰۰ تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*