چانگان اوشان زد 6

شاسی بلند چانگان اوشان زد 6 با ظاهر زیبا و مدرن معرفی شد

چانگان اوشان زد 6 معرفی شد. این شاسی بلند چینی از ظاهری جذاب و مدرن بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

اوشان که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی چانگان چین محسوب می‌شود به تازگی از محصول جدید خود با نام زد 6 پرده برداشت. این شاسی بلند چینی نسبت به سایر محصولات این برند بسیار جذاب و مدرن به نظر می‌رسد. در ادامه جزئیات طراحی، مشخصات فنی و سطح امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

مشخصات چانگان اوشان زد 6

چانگان اوشان زد 6

طول اوشان زد 6 به 4699 میلی‌متر، عرض آن به 1890 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1680 میلی‌متر می‌رسد. فاصله محوری این خودرو 2795 میلی‌متر و وزن آن نیز 1500 کیلوگرم اعلام شده است. این شاسی بلند چینی از لحاظ ظاهری به شاسی بلندهای لکسوس نیز شباهت دارد، اما طراحان الگوبرداری مناسبی انجام دادند و بین تمام بخش‌ها هماهنگی مناسبی دیده می‌شود. همچنین چراغ‌های عقب این خودرو نیز به محصولات جگوار شبیه است.

چانگان اوشان زد 6

چانگان اوشان زد 6 همانند سایر خودروهای چینی به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 188 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. تمام چرخ‌های این خودرو از ترمز دیسکی بهره می‌برند و طراحان نیز بسته به تریم برای چرخ‌ها رینگ‌های 19 و 20 اینچی در نظر گرفتند.

چانگان اوشان زد 6

هنگام ورود به کابین چانگان اوشان زد 6 دو نمایشگر بزرگ تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر خودنمایی می‌کند که از مدرن بودن کابین این خودرو حکایت دارند. همچنین طراحان یک نمایشگر کوچک در بخش بالای کنسول قرار دادند که اطلاعاتی چون دمای سیستم تهویه، قطب‌نما و دستیار مجازی را ارائه خواهد کرد.

شاسی بلند چینی

این شاسی بلند چینی از امکانات متعددی چون اسکای روف برقی پانورامیک، سنسور باران، برف پاک کن عقب، آینه‌های برقی به همراه تاشوی خودکار/گرم کن/حافظه و ریورز، پاور ویندوز هر دو ردیف، استراحتگاه دست جلو و عقب، تنظیم الکتریکی صندلی‌ها با حافظه، ناوبری ماهواره‌ای، شارژر بی‌سیم، USB، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نورپردازی هوشمند داخلی، در صندوق برقی باز/بسته بدون دخالت دست، نمایشگر هداپ، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و صندلی‌های اسپرت بهره می‌برد.

شاسی بلند چینی

از امکانات ایمنی چانگان اوشان زد 6 نیز می‌توان به کیسه هوای کامل، ایزوفیکس صندلی کودک، نورپایین اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، سیستم پارک اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، پایداری الکترونیکی، دستیار ترمز، ABS، EBD، نشانگر فشار باد لاستیک‌ها، دوربین عقب، رادار پارک جلو و عقب، ورود بدون کلید و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.