قیمت لوازم خانگی

اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی: از آخر سال 1400 تاکنون قیمت لوازم خانگی افزایش نداشته است!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده که قیمت لوازم خانگی از آخر سال 1400 تا به امروز افزایش پیدا نکرده است!

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص اجرای طرح مقابله با قاچاق عنوان کرد این اتحادیه از سه سال قبل طرح مقابله با قاچاق را به اجرا درآورده که طبق آن در مرحله نخست اطلاع‌رسانی انجام شده در مرحله دوم نیز کلاس‌های سامانه جامع تجارت را برای بنکداران و خرده فروشان برگزار کردیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد افرادی که هم‌اکنون قصد دارند پروانه کسب خود را تمدید کنند باید با مراجعه به سامانه جامع تجارت فرایند ثبت نام را انجام داده تا با دریافت کد نقش بتوانند به خرید و فروش کالا بپردازند. از این رو دریافت شناسه کالا و کد رهگیری برای تمام کالاها ضروری است.

 قیمت لوازم خانگی افزایش پیدا نکرده است

پازوکی در ادامه در مورد افزایش قیمت لوازم خانگی نیز بیان کرد به هیچ شرکتی اجازه افزایش قیمت نداده‌ایم و به همین دلیل از آخر سال 1400 تا به امروز قیمت هیچ یک از کالاهای این حوزه گران نشده است.

پازوکی این صحبت‌ها را در حالی بیان کرده که بسیاری از مردم از گران شدن اغلب لوازم خانگی در بهار سال جاری گله و شکایت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*