فصل دوم بازی مرکب

فصل دوم بازی مرکب با یک ویدیو کوتاه رسما تایید شد

شایعات سرانجام به حقیقت تبدیل شد و نتفلیکس فصل دوم بازی مرکب – Squid Game را با انتشار یک تیزر رسمی کوتاه تایید کرد.

فصل دوم بازی مرکب در نهایت تایید شد و به‌زودی شاهد بازگشت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ خواهیم بود.

خالق مجموعه‌ی اسکوئید گیم، «هوانگ دونگ-هیوک» مدتی قبل گفته بود که هنوز آمادگی ساخت فصل دوم را ندارد و فعلا می‌خواهد بر روی ساخت فیلم‌های سینمایی تمرکز کند اما با موفقیت‌هایی که این سریال در عرصه‌ی جهانی بدست آورد، دونگ-هیوک ظاهرا نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت تا توسعه‌ی فصل جدید را در اولین فرصت آغاز کند. حالا نتفلیکس، ساخت فصل دوم اسکویید گیم را رسما تایید کرده است.

دونگ-هیوک همراه با اعلام این خبر گفت:

12 سال طول کشید تا فصل اول بازی مرکب را بسازم اما تنها 12 روز طول کشید تا بازی مرکب به محبوب‌ترین سریال تاریخ تبدیل شود».

این فیلم‌ساز همچنین تایید کرد که نقش اصلی فصل اول، «لی جونگ جه» در نقش «سونگ گی-هون» در فصل دوم نیز حضور خواهد داشت اما باید منتظر چهره‌های جدیدی هم باشید.

تیزر معرفی فصل دوم بازی مرکب

فصل اول قصه‌ی گروهی متشکل از 456 نفر را روایت می‌کرد که به دلیل مشکلات شخصی یا مالی، حاضر شده‌اند تا در یک بازی کودکانه‌ی مرگبار شرکت کنند. کسی که در این‌ بازی‌های کودکانه پیروز شود، ثروتمند خواهد شد اما اگر در آن شکست بخورید، مرگ انتظار شما را می‌کشد.

هنوز مشخص نیست که فصل دوم قرار است به چه مسیری برود اما می‌توان انتظار داشت که شاهد گروهی جدید از شرکت‌کنندگان باشیم. همچنین احتمال بازگشت شخصیت «جون-هو» وجود دارد که در فصل اول به عنوان مامور مخفی وارد بازی‌ها شده بود تا برادر گمشده‌اش را پیدا کند.

با توجه به محبوبیت غیرمنتظره و حیرت‌انگیز فصل اول، حالا تنها سوال این است که آیا فصل دوم می‌تواند این موفقیت‌ها را تکرار کند یا خیر. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*