حملات سایبری

روسیه هشدار داد: حملات سایبری غرب منجر به جنگ نظامی می‌شود

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به حملات سایبری علیه زیرساخت‌های این کشور اعلام کرد حملات هکری غرب منجر به جنگ نظامی می‌شود.

وب‌سایت وزارت مسکن روسیه طی هفته قبل با حملات سایبری مواجه شد و کاربران روسی با جستجوی اینترنتی این سایت با عبارت شکوه اوکراین به زبان اوکراینی مواجه می‌شدند. در همین راستا وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای آمریکا و اوکراین را مسئول حمایت سایبری به زیرساخت‌های حیاتی و نهادهای دولتی این کشور معرفی کرد.

واکنش روسیه به حملات سایبری غرب

وزارت خارجه روسیه در این بیانیه با اشاره به این که این کشور حتما به این اقدامات تهاجمی پاسخ خواهد داد، تاکید کرد روسیه تمام این اقدامات را بر اساس قوانین خود و قوانین بین‌المللی به شکل هدفمند به انجام خواهد رساند. همچنین در بخش دیگر این بیانیه آمده است نظامی‌سازی فضای اطلاعاتی از سوی غرب و تبدیل آن به عرصه تقابل بین دولتی باعث افزایش احتمال درگیری مستقیم نظامی با پیامدهای غیر قابل پیش‌بینی خواهد شد.

گفتنی است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز مدتی قبل پس از این که حملات سایبری به ساختارهای دولتی این کشور افزایش پیدا کرد به مقامات دستور داد تا سطح امنیت حوزه فناوری اطلاعات را افزایش دهند، اما در حال حاضر همچنان زیرساخت‌های این کشور مورد حمله هکرها قرار می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هی زر زر میکنه و تهدید میکنه ، میزنن جرت میدن حریف ناتو و امریکا نمیتونی بشی که پیزوری