لامپ هشدار هوشمند شیائومی

لامپ هشدار هوشمند MIJIA شیائومی، طلوع و غروب آفتاب را به خانه شما می‌آورد

لامپ هشدار هوشمند MIJIA شیائومی با شبیه‌سازی طلوع و غروب خورشید از طریق تنظیمات نوری، بدون مزاحمت زنگ به فرآیند خواب و بیداری کمک می‌کند.

شیائومی امروز از لامپ هوشمند جدید MIJIA رونمایی کرد. طبق اعلامیه رسمی، این دستگاه جالب با یک سیستم جدید بیدارباش نوری ارائه می‌شود که از مهره‌های لامپ با طیف کامل برای ارائه تجربه‌ای شبیه به نور خورشید استفاده می‌کند. به بیان ساده، تعداد 198 چراغ LED آرایه‌ای درون این لامپ هوشمند تعبیه شده که 15 نوع اشعه سفید و 10 مدل تنظیمات پویا را فراهم می‌کند.

به عبارت دیگر، لامپ هوشمند MIJIA شیائومی می‌تواند  چرخه طلوع و غروب خورشید را در تمام طول روز و به‌طور هم‌زمان شبیه‌سازی کند.

لامپ هوشمند MIJIA

در هنگام غروب خورشید، این محصول می‌تواند با خاموش کردن تدریجی چراغ‌های لامپ خود و ایجاد اشعه سفید برای یک تجربه خواب‌آور، غروب را به صورت پویا شبیه‌سازی خواهد کرد. از سوی دیگر، در هنگام طلوع خورشید نیز لامپ هشدار هوشمند MIJIA حدود 30 دقیقه قبل از زنگ هشدار فعال شده تا به‌وسیله روشن شدن تدریجی چراغ‌ها، طلوع را شبیه‌سازی کند. این فرآیند اساسا بدن را تحریک می‌کند تا بدون صدای مزاحم زنگ، از خواب بیدار شود.

لامپ هوشمند خواب MIJIA شیائومی، علاوه بر اینکه به عنوان یک ساعت زنگ‌دار پیشرفته به سبک خورشید عمل می‌کند، برای کمک به تمرینات یوگا نیز کاربرد دارد. در حالت مدیتیشن، کاربران می‌توانند به‌طور منظم و همراه با ریتم‌های نوری، به طور عمیق و هماهنگ نفس بکشند. این ویژگی برای کمک به آرامش بدن و ذهن کاربر طراحی شده است.

هم‌چنین این لامپ هوشمند وزنی سبک و در حدود 1.1 کیلوگرم دارد و برای افرادی که از بی‌خوابی رنج می‌برند، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. لامپ هشدار هوشمند جدید MIJIA با برچسب قیمت 599 یوان (89 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*