سریال Prehistoric Planet برای هدست واقعیت مجازی اپل

هدست واقعیت مجازی اپل، شما را به دنیای دایناسورها پرتاب می‌کند

کارگردانان بزرگی در حال تولید محتوا برای هدست واقعیت مجازی اپل هستند که یکی از آن‌ها، شما را به سرزمین دایناسورها خواهد برد.

اعتقاد بر این است که بعد از آیفون، بزرگ‌ترین محصول جدید غول آمریکایی یک هدست واقعیت افزوده/ واقعیت مجازی است. در حال حاضر چندین هدست VR و AR در بازار موجود است، اما هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند انقلابی را به وجود بیاورند. اما ما معتقدیم که هدست واقعیت مجازی اپل می‌تواند تحولی که مد نظر همه است را به وجود بیاورد. هنوز اینکه هدست اپل دقیقاً چه کارهایی انجام می‌دهد مبهم است؛ اما اخیراً یکی از نزدیکان شرکت اپل به نیویورک تایمز گفته است که این کمپانی کوپرتینویی مشغول همکاری با کارگردانان هالیوودی برای ساخت محتوای مخصوص هدست AR/VR خودش است.

به گفته منبع، جان فاورو یکی از کارگردان‌هایی است که با همکاری صاحب آیفون، مینی سریال به نام “Prehistoric Planet” را برای هدست واقعیت مجازی اپل ساخته و در پلتفرم +Apple TV آن را عرضه خواهد کرد. بنابراین این مستند جذاب یکی از نخستین محتوای مخصوص این دیوایس است که می‌تواند کاربران را به دنیای دایناسورها ببرد.

سریال Prehistoric Planet برای هدست واقعیت مجازی اپل

پوستر مینی سریال Prehistoric Planet

هدست واقعیت مجازی اپل کی عرضه می‌شود؟

بلومبرگ گزارش داده است که به خاطر مشکلاتی در عملکرد و عمر باتری، هدست اپل تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد. گفته می‌شود در رابطه با این پروژه حتی برخی از کارمندان اپل این شرکت را ترک کرده‌اند. ظاهراً این افراد از تأثیری که این هدست‌ها می‌تواند روی نحوه عامل افراد با یکدیگر داشته باشد، شاکی هستند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات جالبی از هدست واقعیت افزوده اپل منتشر شد

اپل این هدست را در کنفرانس WWDC که هفته پیش برگزار شد رونمایی نکرد. اما مشغول آماده کردن یک مجموعه ابزار برای توسعه‌دهندگان است تا استفاده از دوربین و میکروفون را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنند و کنترل بدون لمس را نیز فعال کنند. ظاهراً اپل به دنبال برگزاری یک کنفرانس جداگانه برای رونمایی از این دستاورد بزرگ است. از آنجا که این یک نوع محصول جدید با فناوری جدید است، یک کنفرانس کاملاً مجزا را برای معرفی می‌طلبد.

با وجود تمام این شواهد و قرائن، اپل هنوز رسماً این هدست VR/AR را تأیید نکرده است. به هر حال ما صدها شایعه مختلف در مورد این هدست شنیده‌ایم و مطمئنیم که اپل مشغول کار روی ساخت آن است. هدست واقعیت مجازی اپل کاملاً پیشرفته‌تر و توانمندتر از مدل‌های کنونی موجود در بازار است. گفته می‌شود قدرت پردازشی این هدست مشابه کامپیوترهای مک است.