تلویزیون ea پرو شیائومی

تلویزیون های EA Pro شیائومی با وضوح 4K و قاب فلزی معرفی شدند

تلویزیون های هوشمند شیائومی EA Pro با مشخصاتی نظیر وضوح 4K، پخش HDR و طراحی بی‌حاشیه، در سه اندازه مختلف معرفی شدند.

شیائومی به‌طور رسمی از تلویزیون های جدید EA Pro در چین رونمایی کرد. این سری در سه اندازه 55، 65 و 75 اینچ عرضه می‌شود. تلویزیون هوشمند Mi TV EA Pro هم‌اکنون در کشور سازنده قابل پیش‌سفارش است و قیمت آن از 1999 یوان (296 دلار) برای مدل پایه شروع می‌شود.

شیائومی EA Pro دارای ویژگی‌های چشم‌گیری از جمله نمایشگر با وضوح 4K است. این تلویزیون های هوشمند از قابلیت پخش محتوای 4K HDR با روشنایی و وضوح بهتر پشتیبانی می‌کنند. هم‌چنین فناوری تعدیل کیفیت تصویر اختصاصی، قابلیت جبران حرکت MEMC و نمایشگر رنگی قدرت‌مند از دیگر قابلیت‌های Smart TV جدید شیائومی است.

تلویزیون ea pro

سری تلویزیون های Xiaomi EA Pro از طراحی تمام صفحه با نسبت 95 تا 96 درصدی نمایشگر به بدنه برخوردار هستند. بدنه این سری از یک فرآیند قالب‌گیری یکپارچه با استفاده از متریال فلز تشکیل شده و قاب تلویزیون و صفحه پشتی نیز یکپارچگی بیش‌تری را ارائه می‌دهند. گزینه‌های اتصال تلویزیون هوشمند جدید شیائومی شامل درگاه AV، USB، HDMI، آنتن و کابل شبکه است.

تلویزیون شیائومی ea pro

بلندگوهای استریوی داخلی سری تلویزیون های EA Pro شیائومی از قابلیت رمزگشایی صدای DTS با استفاده از یک سیستم صوتی متعادل و هوشمند پشتیبانی می‌کنند. این سری هم‌چنین دارای تراشه مدیاتک MT9638 برای استفاده از نمایشگر با فرکانس بالا و انجام چندکار به‌طور روزانه است. این دستگاه بر روی رابط کاربری MIUI TV 3.0 اجرا می‌شود و از ترکیب رم و حافظه ذخیره‌سازی به ترتیب 16/2 گیگابایت بهره می‌برد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد عرضه جهانی تلویزیون های جدید Xiaomi منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*