نسخه تحت وب ادوبی فتوشاپ رایگان

نسخه تحت وب ادوبی فتوشاپ برای همه رایگان می‌شود

نسخه تحت وب فتوشاپ برای کاربران کانادایی رایگان شده است و به زودی تمام کاربران جهان می‌توانند رایگان از Adobe Photoshop استفاده کنند.

فتوشاپ استاندارد انکارناپذیر ویرایش عکس و تولید تصاویر گرافیکی است. با این حال دسترسی به این سرویس همچنان خیلی گران است. پس از اینکه ادوبی سال‌ها برای استفاده یک ساله مجموعه Creative Suite بیش از ۷۰۰ دلار از کاربران می‌گرفت، اکنون قیمت آن را به ۱۲۰ دلار کاهش داده است. اما این روش هنوز هم برای جذب کاربران جدید مؤثر نیست. در واقع اکثر کاربران به دنبال جایگزین‌های رایگان می‌گردند. حالا به نظر می‌رسد ادوبی می‌خواهد با رایگان کردن نسخه تحت وب ادوبی فتوشاپ ، کاربران جدید را مؤثرتر جذب کند.

نسخه رایگان فتوشاپ تحت وب به نام Freemium

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد ادوبی قصد دارد نسخه تحت وب ادوبی فتوشاپ را به صورت رایگان در دسترس تمام کاربران قرار دهد. این یک نسخه با امکاناتی کمتر نسبت به فتوشاپ اصلی است. در حال حاضر کاربران کانادایی می‌توانند با یک اکانت ادوبی رایگان از Photoshop Web استفاده کنند. ادوبی نام این نسخه را “Freemium” گذاشته و اکثر ابزارها، براش‌ها و دیگر امکانات فتوشاپ را در آن تعبیه کرده است. در حالی که ادوبی تمام امکانات فتوشاپ را در اختیار این کاربران نمی‌گذارد، اما می‌گوید ابزار اصلی همگی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه رایگان فتوشاپ تحت وب به نام Freemium

مدت زمان زیادی از تولد نسخه تحت وب Photoshop نمی‌گذرد. ادوبی این نسخه را در اکتبر سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. تا پیش از آن، کاربران فقط قادر به استفاده از نسخه نصبی آن بودند. به عبارتی دیگر کاربران می‌توانند برای چند ویرایش جزئی از این نسخه استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که تمام ابزارهای حرفه‌ای و افکت‌ها در این نسخه ارائه نشده‌اند.

یکی از قابل توجه‌ترین مزایای این نسخه، دسترسی سریع به آن و همکاری مشترک با دیگر کاربران از طریق آن است. در نسخه اولیه کاربران فقط می‌توانستند یک سند را از نسخه دسکتاپی به نسخه تحت وب انتقال دهند. اما اکنون هر کاربری می‌تواند یک سند جدید را مستقیماً از طریق نسخه وب ایجاد کند.

در انتها لازم به ذکر است که نسخه وب همچنین از موبایل برای بازبینی و کامنت‌گذاری روی تصاویر پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*