نسخه نسل نهمی رزیدنت اویل‌

نسخه نسل نهمی رزیدنت اویل‌ های 7، 3 و 2 عرضه شد

شرکت کپکام نسخه نسل نهمی رزیدنت اویل‌ های 7، 3 و 2 را منتشر کرد و حالا هر سه بازی را می‌توانید بر روی ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن 5 با کیفیت بالاتری تجربه کنید.

نسخه نسل نهمی رزیدنت اویل‌ های 7، 3 و 2 که مدتی قبل معرفی شده بود، در دسترس قرار گرفت و مطابق انتظار ویژگی‌های تازه‌ای ارائه می‌دهد.

نسخه‌ی نسل 9 سه بازی رزیدنت اویل 2، رزیدنت اویل 3 و همچنین قسمت هفتم منتشر شد و دیگری نیازی نیست این عناوین را به‌ واسطه‌ی قابلیت پشتیبانی از نسل قبل (Backward Compatibility) اجرا کنید. این نسخه‌های جدید از فناوری «ری تریسینگ»، صدای سه‌بعدی و نرخ فریم بالاتر بهره می‌برند. بازیکنان نسخه‌ی پلی استیشن 5 از قابلیت‌های اختصاصی دسته‌ی دوال‌سنس نیز می‌توانند استفاده کنند.

نسخه نسل نهمی رزیدنت اویل‌

اگر صاحب نسخه‌های نسل هشتمی این بازی‌ها هستید، نسخه‌‌های جدید برای شما هزینه‌ای نخواهند داشت و آن‌ها را کاملا رایگان دریافت می‌کنید. ناگفته نماند که فایل‌های ذخیره‌ی شما نیز از ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 قابل انتقال است و آن‌ها را از دست نمی‌دهید. اگر روی پی سی بازی می‌کنید، برای هر سه بازی یک آپدیت دریافت خواهید کرد تا تغییرات جدید اعمال شود.

علاوه بر این‌، کپکام محتواهای جدیدی را برای رزیدنت اویل 8 معرفی کرد، از جمله یک بسته‌ی الحاقی داستانی به نام «سایه‌های رُز» (Shadows of Rose). شخصیت‌های کریس ردفیلد و لیدی دیمیترسک نیز به بخش «مزدوران» (Mercenaries) اضافه می‌شوند و به‌زودی بازی از زاویه دوربین سوم شخص پشتیبانی خواهد کرد تا چهره‌ی قهرمان قصه را در بخش داستانی مشاهده کنید.

این محتواها در تاریخ «28 اکتبر» (6 آبان) منتشر می‌شوند و بسته‌ی الحاقی سایه‌های رُز برای صاحبان نسخه‌ی گلد بازی رایگان خواهد بود. کپکام اخیرا رزیدنت اویل 4 ریمیک را هم معرفی کرده است که در تاریخ «24 مارس 2023» (4 فروردین 1402) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. این بازی یک نسخه‌ی واقعیت مجازی هم خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*