طراحی خاص و جذاب گوشی ناتینگ فون ۱

طراحی خاص و جذاب گوشی ناتینگ فون ۱ را در اینجا ببینید

کمپانی Nothing تصویری را از گوشی ناتینگ فون ۱ منتشر کرده که طراحی خاص و جذاب آن را به رخ می‌کشد. Nothing Phone 1 متفاوت از هر گوشی دیگری است.

اگر چه هنوز یک ماهی تا رونمایی از گوشی Nothing Phone 1 باقی مانده است، اما شرکت سازنده از همین حالا شروع به انتشار تیزرهای تبلیغاتی خود کرده تا ذهنیتی از این گوشی در کاربران شکل بگیرد. اکنون تصویری توسط سازنده منتشر شده که طراحی خاص و جذاب گوشی ناتینگ فون ۱ را به نمایش می‌گذارد.

طراحی خاص و جذاب گوشی ناتینگ فون ۱

این تصویر از قاب پشتی شبیه به آیفون ایکس (شامل دو ماژول زیر هم در گوشه قاب) و لبه‌های مسطح مثل آیفون ۱۳ خبر می‌دهند؛ هرچند ظاهراً قاب پشتی این گوشی به شکل شفاف طراحی شده تا شاسی اصلی گوشی در زیر آن دیده شود. به لطف این قاب ما یک سیم‌پیچ بزرگ برای شارژ بی‌سیم، چندین پیچ و یک الگوی اسرارآمیز را می‌بینیم که پیشتر توسط کارل پی، مدیرعامل شرکت سازنده به نمایش گذاشته شده بود و تصویر آن را می‌توانید در زیر ببینید.

کمپانی Nothing جزئیات بیشتری را در این پوستر تبلیغاتی فاش نکرده است، اما تصور می‌کنیم این شرکت چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. به خصوص اینکه کارل پی گفته بود با این دیوایس یک اکوسیستم محصول باز و متنوع را ارائه خواهد کرد.

طراحی خاص و جذاب گوشی ناتینگ فون ۱

به جز طراحی ، از گوشی ناتینگ فون ۱ چه می‌دانیم؟

ما می‌دانیم که این گوشی از چیپست اسنپدراگون شرکت کوالکام قدرت می‌گیرد. اگرچه وب‌سایت Engadget متوجه شده که این تراشه میان‌رده است. نام آن می‌تواند اسنپدراگون ۷ نسل ۱ باشد. همچنین یک رابط کاربری به نام Nothing OS نزدیک به اندروید ۱۲ خام روی آن نصب است و ضمناً این گوشی می‌تواند با توان بالای ۴۵ واتی به سرعت شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات جدیدی از گوشی Nothing Phone 1 پیش از رونمایی لو رفت

این‌ها تمام چیزهایی است که تاکنون از این گوشی جذاب می‌دانیم. کارل پی، مدیرعامل شرکت ناتینگ، هم‌بنیان‌گذار شرکت وان پلاس است که وقتی دید این کمپانی از مسیر اصلی خودش یعنی ارائه گوشی‌های اقتصادی با امکانات پرچمداران فاصله گرفته مدتی پیش از وان پلاس جدا شد تا شرکت مستقل خودش را راه اندازی کند و به زودی نخستین گوشی این برند با نام ناتینگ فون ۱ نیز همراه با طراحی متفاوت و جذاب معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*