مشخصات فنی کلیدی گلکسی زد فولد ۴ در Geekbench

مشخصات فنی کلیدی گلکسی زد فولد ۴ از طریق سایت گیک‌بنچ لو رفت

گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ – Samsung Galaxy Z Fold 4 در بنچمارک گیک‌بنچ حضور یافت که به لطف همان مشخصات فنی کلیدی آن فاش شده است.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ که ماه گذشته با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، اندروید ۱۲ و ۸ گیگ رم و در گیک‌بنچ رویت شده بود، ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) رونمایی شود. اکنون نوبت به گوشی گلکسی زد فولد ۴ رسیده که وارد این وب‌سایت بنچمارک‌گیری شده و مشخصات فنی کلیدی آن طی مراحل آزمایش کردن، فاش شود.

گوشی تاشو سامسونگ موفق شده در آزمون‌های GeekBench 5 در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۳۵۱ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۳۸۰۸ را به نام خودش ثبت کند. مدلی که برای بنچمارک استفاده شده دارای شماره مدل SM-F936U است که نشان می‌دهد نسخه آمریکایی زد فولد ۴ است.

مشخصات فنی کلیدی گلکسی زد فولد ۴ در Geekbench

مشخصات فنی گلکسی زد فولد ۴ ، تقریباً مشابه زد فلیپ ۴

این گوشی اندروید ۱۲ را اجرا کرده و مثل دیگر گوشی تاشو سامسونگ از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند. اما ظرفیت رم آن بیشتر بوده و ۱۲ گیگابایت را در بر می‌گیرد. به نظر می‌رسد این تنها نسخه‌ای باشد که گوشی با آن ارائه می‌شود؛ چرا که زد فولد ۳ هم فقط در یک مدل با رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شد و بعید است سامسونگ بخواهد نسخه دیگری با ۱۶ گیگ رم را ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

گلکسی Z Fold 4 با ظرفیت 1TB، گران‌ترین گوشی سامسونگ می‌شود

در حالی که ظرفیت رم نسل جدید بدون تغییر باقی مانده، اما حافظه آن از حداکثر ۵۱۲ گیگ در نسخه قبلی به ۱ ترابایت در Z Fold4 خواهد رسید. گفته می‌شود این مدل در حالی که از همان باتری ۴،۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زد فولد ۳ استفاده می‌کند، اما وزن سبک‌تری دارد. بر اساس دیگر شایعات، چین خوردگی صفحه نمایش این مدل هم کمتر از گذشته خواهد شد که تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*